Jsme tři!

 Ahoj!

Je začátek února, takže by standartně měl přijít článek s BUJO tématikou. Dnes ne! Musím se nutně podělit o náš nový přírůstek do naší domácnosti. Pořídili jsme si bengálského kocourka Mauglího. :)

Naše diskuze o zvířátku probíhala nějak takhle:

on: Koukej, koukej! (zuřivě ukazuje na obrazovku počítače) To je rozkošný, viď? 

(koukáme na video s kočkama)

já: Hm, jo roztomilý. Ale my budeme mít přece toho psa.

on: Psa? Néé.. 

--> toto se opakovalo posledních půl roku, pak přišlo...

on: Kočička, podívej!

já: (teatrální povzdych) Áchjo, co zas.. no a jakou jako chceš?

on: (nadšeně) Britskou modrou, koukéj!

já: (zhrozeně) No tu teda ne, hele, jak je tlustá!

on: Není! Je medvídkovitá... 

já: Je. Jestli kočku, tak bengálskou, jinak psa. (tečka)

No a máme ho tady. :) Nejkrásnějšího bengálského kocourka. Byli jsme se na něj podívat před polovinou ledna, zrovna když jsem sjížděla inzeráty, objevila jsem nově přidaný a to bylo ono! Paní měla šest koťátek k odběru ke konci ledna. 

První návštěva proběhla výborně a ačkoli jsme původně byli spíše pro kočičku, vybral si nás kocourek. Když jsme vešli do obýváku, všechna koťátka spala. Jen co jsme ale vkročili, jedno kotě zvedlo hlavu, rozběhlo se k nám a vylezlo mi na stehno. Už u nás zůstalo a právě to jsme si nakonec po dalších pár týdnech odvezli. :)

Teď jsou mu tři měsíce a je to teda šídlo. Mauglí je zvědavý, akční, běhá, kouše nás, loví nás a pak po dvou hodinách hraní na čtyři odpadne. :D Přidávám pár fotek, ať si ho umíte představit. 


A závěrem bych představila tohle plemeno: Bengálskou kočku.

Kočička vznikla křížením kočky domácí a divoké asijské leopardí kočky. Jsou proto jedinečné svým zbarvením připomínajícím tygra/leoparda, no zkrátka šelmu. Samozřejmě je více barevných variant (sněžná bílá, klasická zlatohnědá, bílá, atd.), kresbu můžou mít rozetkovou (toho máme my, má skvrnky jak leopard), mramorovanou nebo kombinovanou.
Povahou jsou to kočkopsi. Jsou chytré, proto výborně ovladatelné, naučí se spoustu triků (i klasických psích: sedni, pac, ..), potřebují společnost a podněty ke krocení svého temperamentu. Pro svou povahu vyžaduje nejen mazlení a hraní, ale i cílený trénink a procházky na kšírkách a vodítku.

Dokázala bych o něm psát hodiny, ale myslím, že na úvod stačí. :) Samozřejmě se tu ještě něco objeví, kdo by chtěl být v obraze, jak spolu bojujeme, mrkněte na můj instagram. 
Máte vy nějakého domácího mazlíčka? Klidně mi o něm něco napište.


Mauglí a Lu Wild
(Musím ho podepsat, protože mi sedí za krkem a sleduje, co spisuju.)

Komentáře

  1. Zrovna dneska jsem konečně napsala článek o mém pejskovi :D Bengálské kočičky jsou krásné a váš kocourek je ten nejhezčí! Taky má super jméno :) Moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, to je krásná čičina. Taky doma jednu mám, černou krásku Lilinku :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten je úžasný :) přeji krásné společné chvíle a těším se na další články o Mauglím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný "divočák"! :) A krásně trefné jméno jste vybrali. Ať vám nosí samou radost.

    Pamatuji si, že když jsem byla malá holka, jedni sousedi měli bengálskou kočku a chodili ji venčit na vodítku. Tehdy jsem na to koukala dost nevěřícně.

    OdpovědětVymazat
  5. Božíčku, to je úžasný kocourek! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je úžasný! Naprosto rozkošný <3 to zbarvení a pohled :3 umí i psí povely? Wow, to jsem nevěděla, že některé kočky tohle dokážou. Moc Vám k Mauglímu gratuluji a nemohu se dočkat na další články o něm :)
    My máme doma 4letého králíčka Karla, je to mazlíček :) strejda má spoustu zvířat včetně psa Ťapky, o které jsem se párkrát zmínila na blogu. Jinak u koní mám haflinga Juráška, je to zlatíčko :) <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  7. Je úžasný ☺️ mám taky kočičku, přesněji dospělého britského kocoura ☺️

    OdpovědětVymazat
  8. Miminko maličky ♥ Je moc krásný!! Jsem moc ráda, že jsi nám představila i trochu to plemeno, protože se v nich vůůbec nevyznám :D :) My máme doma Bohouška - je to ale kočička, z ulice a je to hrozný mazel (nebo spíš jen ke mě, mě miluje :D :D♥)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhovor probíhal dobře :D
    To Vám krásně vyšlo s tím inzerátem :) Je rozkošný, ale já na kočky moc nejsem :D
    My máme malého maltézáka Gustava, už je to stařík - 13 let.

    OdpovědětVymazat
  10. Panebože, ten je úžasnej! :) Já jsem kočková, vždycky jsme v domku mívali aspoň dvě (tři, čtyři) kočky, ale co jsem se odstěhovala do malého bytu, tak pořád váhám, zda si jednu pořídit nebo ne - není tu volný přístup ven.

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji k přírůstku. Kočičky máme 2 a jsou to úžasná stvoření. Mamka má chovnou stanici s mainskýma mývalíma kočkama ❤

    OdpovědětVymazat
  12. No tak dobře musím se přiznat, že já jsem pejskař, ale tento boban mě fakt dostal. Je nádherně zbarvený. Mauglí se má určitě dobře a dělá Vám jen radost. Užívejte si to malé stvoření co to jde hrozně rychle rostou ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta konverzace s ním je vtipná... zajímavé, jak někdy kluci vnímají víc roztomilost, než některé holky. :D I pojem medvídkovitá... nějaké věci bych od kluků nečekala :D
    Takže nakonec jsi ráda, že máte místo psa kocourka? :D
    je to ale drobánek, roztomilouš :) Takový hubeňounký :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten je nádherný! Láska na první fotku :) To my si kočku jen tak nepořídíme. Přítel má alergii :X

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  15. Ten ten je TOTÁLNĚ roztomilý ♥♥♥. Malý tygříííík. Máte o zábavu postaráno. Náš kocourek bude mít rok a už je to klidas. Ted je spíš obrovský mazel. Ale jak byl mimčo, pořád si hrál. Člověk se bál o palce na nohách po ránu :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ten je nádherný! Já bych teda do budoucna chtěla taky spíše pejska, manžel kočku. Takže uvidím, jak tahle diskuze dopadne u nás. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ten je nádherný!!!

    Tyhle kočky se mi vždycky líbily nejvíc.

    Ela

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ten je přenádherný ♡♡♡♡♡♡ my máme číču už 7 krásných let. ♡ Taky za mlada byla divoška a dělala na nás nálety do postele. To jsme se báli i vylézt. :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je "mazaný" nadpis :D Človek čaká, že obsahom bude dieťa a ono to je mačka :D Ale vyzerá neskutočne. Má srsť, akoby bola miešaná s tigrom.
    My doma nemáme psa, ani mačku, ale aru.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ten je úplně nádherný! Já jsem teda spíš na psy, ale Mauglí by si mě hned získal :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ten je nádherný! Hned bych vám ho zabavila :D Netušila jsem, že kočky bengálské jsou, jak ty říkáš "kočkopsi". Je pravda, že zvířata mají stejné jako lidé jiný stupeň inteligence, ale představa, že našeho venkovního kocoura učíme pac a sedni je docela zajímavá (oficiální plemeno nemá specifikované, ale je to extrémně mazaný pouliční rošťák). A budete ho mít jenom doma nebo máte možnost ho pouštět i ven? :)

    OdpovědětVymazat
  22. Prosím, napiš mi kontakt na tu paní chovatelku. A kolik vás stál? Děkuji

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč