Něco jako motivace

Ahoj v novém roce!

Po třech měsících mám hroznou chuť napsat konečně článek! Má to háček, vůbec nevím jaký. :D Takže se sama nechám spolu s vámi překvapit, jak dopadne. 


Takhle nějak se dneska cítím! Ííí. :)

Obecně mám dneska nějak hodně energie a chuť dělat úplně všechno, za což jsem moc ráda. Až teď mi došlo, jak moc jsem poslední dobou byla taková nijaká, nic se mi nechtělo, ovládala mě lenost, ke všemu jsem se tisíckrát nutila. Měla jsem jedinou potřebu: rychle domů. Odkudkoli, především z práce. Přitom nevím proč, nemám k těmto pocitům důvod, práce mě baví, nikdo mi tam většinou :D neubližuje. Nejspíš zimní "deprese"? Netuším, proč zrovna dnes nastala změna, ale vítám jí všemi končetinami a tělními výběžky! :) Možná se těším z napadaného sněhu, možná už je pro mě únor předzvěstí jara. Nebo jsem si prostě jen odpočinula.

Je na tom tady někdo podobně? Předpokládám, že ano, tak jenom, nejste sami!
Co jsem tedy vše dneska dělala, že jsem z toho tak vydřená?

Byla jsem v práci. Gratuluju, seš jediná na planetě.
Odstartovala jsem únorovou cvičící výzvu od FitFab - tu. No jo furt, jen jestli ji dotáhneš.
Dobrovolně a s nadšením jsem uklidila byt a kuchyň. Hm, protože je nová.
Upekla jsem mini Pavlovy. (Znáte? Chcete recept? :)) A udělala v kuchyni zas bordel.
A uklidila jsem znovu. :D Aby ne.
Objednala jsem si konečně kvalitní diář na bujo. Za ty prachy, aby nebyl kvalitní.
Zpívala jsem si nahlas a trošku jsem u toho tančila. To už nedělej.

Nic extra? Mně tohle všechno dělalo dneska takovou radost! A ani ten můj skeptický druhý hlásek mě nerozhodí! Vsadíme se? Nerozhodí, říkám!

Co udělalo radost dneska vám? :)


Čelenku mám od Jarinky!

Sice jsem s nějakými předsevzetími o měsíc pozdě, ale stejně si tu ještě odložím pár bodů, na které bych se chtěla zaměřit.

Snídaně do práce - máte nějakou inspiraci na snídaně do krabičky? Pokud se podělíte, budu neskonale vděčná! :)
Pitný režim - můj věčný a obrovský problém!
Méně prokrastinace - no comment, prostě neodkládat furt něco.

Vše je reálné a vše jde, když se chce. Dneska se mi chce. Tak doufám, že mi to vydrží alespoň do zítra!

Přemotivovaná
Lu Wild

P.S. Mám spoustu novinek, mimo jiné konečně novou kuchyň, takže můžu péct a vařit! Možná se tu tedy objeví více receptů. Dál čekejte cestování, samozřejmě - Pobaltí, trhy ve Wroclavi a Portugalsko. Nesmím zapomenout na bujo! To jsem tu nesdílela ani nepamatuju! Jaké články rádi čtete nebo co by vás zajímalo? :)

Komentáře

  1. Jsem moc ráda, že sršíš energií :)! Ať ti to co nejdéle vydrží :) také se raduji z maličkostí. Gratuluji k nové kuchyni, určitě je nádherná! Na nové recepty se moc těším. Baví mě také cestovatelské články, nebo i BUJO. Obdivuji, jak umíš krásně kreslit/malovat :). Dnes mi udělal radost tenisový trénink a hezká oslava narozenin dědečka :) měj se pěkně!

    OdpovědětVymazat
  2. Moje dnešní snídaně (dá se i transportovat): krajíc chleba namazaný 2 trojůhelníčky Smetanito a 4 plátky šunka od kosti.

    OdpovědětVymazat
  3. jak málo stačí k tomu, aby člověk měl hned lepší náladu a více energie :) já dneska šla k lékařce naprosto vyčerpaná, ale skrze dobré zprávy jsem najednou plná pozitivní nálady a hned je mi dobře :)

    ráda čtu různé články :) těším se na recepty a inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdá se mi, to nebo je to tak, z fotek vidím pozitivní energii, a jestli je to tak, dobrý vstup do 2023 ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Do zavíracích krabiček jsem si dávala jogurt s vločkami a ovocem, nejlepší byl nakrájený banán, ale klidně i jablko.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí, jak z článku srší tvá energie a přemotivovanost! Tak to má být! Já osobně teď jsem taky nějak v útlumu, jsou dny, kdy mi ale fakt všechno trvá a nemůžu se k ničemu dokopat (vůbec to nesouvisí s tím, že bych měla psát diplomku xD)
    Moc se těším na všechny typy článků - jsem snadno rozmazlitelný čtenář ;) Když mi nabídneš variabilitu článků, hrochtám blahem :D Ale na bujo a recepty se těším obzvlášť ;) :D
    Na svačinku doporučuju různé variace tvarohu s ovocem a skořicí, tousty anebo třeba hummus/nějako domácí pomazánka a k tomu nakrajenou zeleninu, abys mohla namáčet a zobat ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje energie se přenesla i na mě :) Ať ti vydrží co nejdýl, s ní jde všechno líp :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Někdy to tak je, tělo potřebuje spočnout a pak přijde nával energie :). Snídaně do krabičky – různé kaše přes noc, fermentované vločky, mugcake, jogurt s tvarohem, ovocem a oříšky... ze slaných bych to viděla na pečivo s nějakou pomazánkou nebo šunkou, sýrem a zeleninou.. nebo třeba slané muffiny :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k nové kuchyni. Mně obdiv vydržel 14 dní, lehce pokažen tím, že mi zničili při instalaci lino. Po covidu, a to ne že bych ho prodělala, se cítím taková bez energie. Lepší se to. Ale k psaní mne ještě nechytla ta správná můza. Mám teď měsíční pauzu, byla jsem na operaci očí. Těším se na sociální, pracovní zapojení do společnosti. Snídám doma. Bez snídaně nezačnu fungovat. Většinou pečivo salám nebo pomazánka nebo sýr, někdy jogurt s müsli.

    OdpovědětVymazat
  11. Recept na mini pavlovky určite postni, rada sa inšpirujem! Milujem pečenie :)

    FRENCHSTYLE FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek, gratuluji ke kuchyni :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  13. Je krásný mít radost i z maličkostí a z věcí, které jsou pro ostatní běžné. Na recept budu čekat, ať si mžu aspoň zaslintat! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se povedlo dodělat velikonoční koš, z čehož mám veeelkou radost :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč