Jediná splněná výzva v životě s FitFab Strong

Vítám a zdravím!

Včera odpoledne jsem docvičila poslední video z měsíčního plánku únorové výzvy #nebudlednak a můžu si tedy vybarvit dvacáté osmé políčko lososově růžovou barvou. Najednou si plně uvědomuji konečnost. Je tu konec výzvy, konec dalšího měsíce, konec zimy. Spousta konců. A tak je načase zhodnotit, co mi výzva dala, jestli mi něco vzala a vůbec jestli měla cenu. Původně jsem si ji chtěla shrnout jen pro sebe, v hlavě. Ale teď bych ráda psala a dala svým myšlenkám tvar.


Když se ohlédnu zpět na začátek února, respektive konec ledna, najdu slečnu naprosto nadšenou do života. Podařila se mi nejtěžší zkouška - test i praktická a to obojí v jednom týdnu, takže jsem měla hlavu plnou bublinek ze šumivého vína, euforie a pocit neporazitelnosti. Této zkoušce jsem obětovala už opravdu hodně, včetně celého semestru a ledna, kdy jsem se jen učila, učila a učila. Nastal čas žít. A tak si ve sladkém a zaslouženém nicnedělání brouzdám po internetech a objevuji ,,fitness" výzvu na únor s FitFab Strong. Je pravda, že program znám a nějakou dobu sleduji, ale ještě jsem nic od nich nevyzkoušela, protože ,,až po zkouškách". Najednou je po zkouškách. Najednou mám čas. Neměla jsem výmluvu, proč ne. Tak jsem prostě začala.
Předesílám, že jsem k těmto výzvám trochu skeptická, žádnou jsem nikdy nedodržela, protože si ve finále jdu raději zahrát volejbal, squash a nebo zacvičit powerjogu. Teď jsem se rozhodla zvládnout všechno, snad jako kompenzaci za ten leden.



A zvládla. Přiznám, po dvaceti dnech výzvy jsem měla krizi. Kombinace celodenní práce, šílené únavy a vlčího hladu není ke cvičení úplně ideální. Dva dny jsem tedy nedělala nic (krom té práce) a jen jsem jedla a spala. Pravda ale je, že jsem odpočinek potřebovala. V pondělí jsem měla energie zas na rozdávání a promeškaná videa jsem dohnala. Naučila jsem se tedy, že tělo si opravdu řekne. Je jenom na nás, jestli se ho rozhodneme poslouchat. Měli bychom, protože se nám mnohonásobně odvděčí. V opačném případě za deficit tvrdě zaplatíme.
Dál mi výzva zlepšila fyzickou kondici, zpevnila tělo, což se samozřejmě projevilo zlepšením se ve volejbale - především se mi zvýšila síla. A to uspokojení z vybarvování splněného políčka! Ukázala mi taky, že i já mám někdě schovanou disciplínu a pevnou vůli. A vlastně mě i celkem bavila. Poslední, co bych vypíchla, je, že mi taky zvětšila chuť k jídlu! Měla jsem pořád hlad a tak jsem si dopřávala. I pivo a čokoládu a podobné. No a co. Vždyť když připočtu třeba ten volejbal, tak některé dny jsem strávila pohybem i 3 hodiny denně a to ještě nepočítám aktivní práci, kde jsem celý den na nohou.

A co mi vzala? Hm, díky programu jsem strávila 20 - 40 minut volného času jinak než u telefonu nebo počítače. V neposlední řadě mi sebrala pochybnosti, že měsíc pravidelného čehokoli nemůžu vydržet. Ale jo, můžu. My všichni můžeme. Ale ten první krok musí být vpřed z naší komfortní zóny.

Takže tímto děkuji celému týmu nejen za výzvu, ale i za smysl projektu, který má lidi zvednout z gauče a ukázat, že cvičit se má pro radost a z vlastní vůle, ne kvůli centimetrům a už vůbec ne kvůli někomu jinému.

Pohybu s úsměvem zdar!

Lu Wild

P.S. Březnová výzva je o běhání, kdyby někoho zaujala.

Komentáře

  1. Díky moc za tip, to vůbec neznám a výzva vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky děkuji za tip, jen nevím, o čem výzva je. Za poznání, že dám soustředěné měsíční úsilí to stojí. Gratuluji ti! A taky za komentář u mne ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkujeme! :) Doufám, že tě chytne i ta březnová :)) Andy z FITFAB Strong ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá výzva, o které slyším poprvé v životě, hned jsem si omrkla výzvu na březen, ač již běží, ale to nevadí.
    Cviky se mi také nezdají nijak těžké, ale určitě záleží také jak které video a pro nesportovce a lenocha to může být zpočátku zmatek a velký nápor na tělo, přesto delší dobu hledám něco, čím bych si upravila pohyb a měla pravidelný přísun pohybové aktivity.
    Začnu s výzvou a budu pokračovat se stravou, které chci dát nějaký řád.
    Gratuluji k dodržení výzvy, jakákoliv výzva se vždy zdá tak nesplnitelná, ale asi záleží pouze na výdrži jedince.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty tři hodinky pohybu se dají zvládnout s i bez telefonků a PC.
    Člověk si to musí zorganizovat.
    Co pro tebe bylo před měsícem neřešitelné,
    je pro tebe teď zahřívací kolečko. Jen u toho zůstaň. Nepolevuj. Nechrápat na vavřínech!
    Jede se dál a fit až do stovky. Nelehat teď na krovky!

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji a přeji další zvládnuté výzvy. :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Já se obvykle pouštím do měsíčních výzev na darebee.com. Zkoušela jsem od tama i pár workout, které si užívám.
    Jinak gratuluji k úspěšně zvládnuté výzve. Nejhorší je začít a vytrvat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fitfab jsem si taky moc oblíbila. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna včera jsem byla běhat. Dneska se na to nedostalo, tak aspoň pár kliků a podobně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejlepší jsou celoživotní výzvy, ale k těm si člověk musí dospět sám

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, jsi skvělá! Fitfab strong taky znám a pár videí jsem si od nich zkoušela zacvičit :)
    V březnu plánuju poprvé letos vyběhnout, tak snad se mi to povede :)

    OdpovědětVymazat
  12. Lidi: motivují se a jdou si za svými cíli
    Já, žárlivý a nevěřící si edgelord: KECY REEE

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezky napsané :) Gratuluju ke splnění výzvy :)

    OdpovědětVymazat
  14. Achjo, já nikdy žádnou výzvu nedodržela, fakt hrůza a tohle zní dobře a neznala jsem to, takže si o tom něco přečtu víc a tobě samozřejmě gratuluji, je to super :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to skvěle!
    Upřímně tě obdivuju, že jsi začala, pro mě to bývá největší kámen úrazu :D Článek je perfektně motivační i pro tak líné lidi jako jsem já :D
    Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  16. [1]: Byla opravdu skvělá![2]: Je to výzva pro zlepšení fyzičky. Najdeš posilování všeho druhu i třeba jógu. :)[3]: Páni, já děkuj vám! Jste skvělí, pokračujte v tom, co děláte! :)[4]: Ano, cviky nejsou vůbec komplikované, o to jsou účinnější :)[5]: Díky za povzbuzení! :) Po těc třech hodinkách je pak člověk zralý na spánek, takže vlastně celý večer bez elektroniky! :D[6]: Děkuju![7]: Okoukla jsem tvůj tip, děkuju. Nějakou si zas vyberu :)[8]: Nejsem sama :)[9]: To tě obdivuji, já ten běh pořád tak nějak nemusím... stejně jako plavání. No třeba do toho jednou dorostu :)[10]: Jenže i celoživotní výzvy je dobré si rozdělit do několika menších, aby byly zvládnutelné. :)[11]: Držím palce! Doufám, že ti březnová výzvy jde![12]: Ne všichni. A ne vždy :) Nevěš hlavu.[13]: Děkuji a ještě jednou děkuji![14]: Já právě taky ne! A to jsem jich několik začínala...[15]: To jsem ráda, že jsem tě zvládla něco jako namotivovat :D Začít je fajn. Pro mě je kritický tak čtvrtý-pátý den :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jééééé! Fitfab ♥
    Já jsem jel tu lednovou, kterou jsem dojel do konce, byla skvělá!
    Pak jsem musel na operaci, takže únor a březen nic, ale od dubna se do toho zase pustím :)
    Holky jsou super, mají ultrazábavná a pozitivní energií nabíjející videa a skvěle se podle nich cvičí.
    Jsem i ve FB skupině, která je taky super motivační. Jsem rád, že Andy stvořila tento program.

    OdpovědětVymazat
  18. zahradacihelna2. dubna 2019 v 7:55

    Super. Podle článku jsme stejná krevní skupina. Pohyb miluji!
    I výzvy. Poslední loňská byla Plank na 28 dní. A teď vynechám jen málokdy.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč