Vztahy životu vládnou

Vztahy vládnou celému našemu životu. Pokud mezilidské vztahy haprují, nejsme podvědomě spokojeni, ani když všechny ostatní aspekty života jsou v pořádku. Přátelství, rodina, vztahy na pracovišti/ve škole, partnerství. Kolektiv dělá hrozně moc, přece jen jsme společenští.
Já si teď nemám na co stěžovat. Chodím s klukem, kterého znám několik let a jsme dobří přátelé. Chodili jsme spolu chvilku v létě už před lety, ale nebyli jsme na sebe připravení. Vídali jsme se celou tu dobu poté jako přátelé do života, parťáci do sportu. Řešili jsme spolu holky i kluky - takové to, co vás vždycky o klucích/holkách zajímalo, ale styděli jste se zeptat. Já s někým chodila, on měl přítelkyni. Přesto jsme si na sebe udělali chvíli a bylo nám spolu skvěle, i když jsme si jen povídali. Naopak jsme si řekli spousty věcí, které nejsou úplně pozitivní, o kterých nechceme moc mluvit. Třeba já o mámě, alkoholismu. Odhalili jsme naše temná tajemství a přitom jsme se na sebe dívali pořád stejně, respektive s větší úctou a respektem, nejspíš. Nezměnilo se skoro nic, ale přesto něco ano. Atmosféra, asi.


Pak se s ní rozešel, po nějaké době to nevyšlo ani mě. Dlouho jsme se zase jen scházeli, mluvili. Nakonec se mi krásně vyznal. Ale tak, že jsem nikdy nevěřila, že si takhle lidi v opravdovém životě fakt vyznávají. Dokonce i moje sarkastická a ironická duše zjihla. Možná to je i tím, že to myslel opravdu vážně, měl slzy v očích. Viděla jsem je, ačkoli se je snažil potlačit. A přiznal, že byl blbec. Ačkoli jsme si navzájem nic tenkrát neprovedli, ani jsme se nepohádali, nic. Nebyla to chyba nikoho konkrétního, jen nás obou. Neuměli jsme se vztahem pracovat, ani jsme si nebyli jistí, jestli něco závazného chceme. Bylo nám 18, proboha. (Vím, že být v jiné době, už jsme manželé a máme pět dětí.) Prostě jsme začali znovu. Nikdy jsem nebyla zastánkyně druhých, třetích, několikanásobných šancí. Na druhou stranu ve vztahuje téměř vždy chyba na obou stranách. Jo, možná jsem nepoučitelná. Možná za nějakou dobu budu pročítat tyhle řádky a říkat si, jak jsem byla zas naivní a úplně blbá. Kdo ví. Ale teď jsem spokojená, teď jsme v tom až po uši. A není snad důležitý teď?

Přesouváme se dál. Naši nás pozvali oba na chatu na celý víkend. Hm. Jeho už potkali jednou, kdysi. Ale samzřejmě chtějí, abychom přijeli, abychom solu všichni trávili čas a pořádně se poznali. Jasný, ale přesto pro chlapy neoblíbený. Tak uvidíme, co mi na to řekne.
Kdy jste se poprvé seznamovali s rodiči partnera? Jen ze zvědavosti. Já si to stejně udělám po svém. Vlastně my. My si to stejně uděláme po svém.

Ani nevím, proč to sem píšu. Že bych se chtěla vypsat ze štěstí?

Lu Wild

P.S. Jo v posteli je to taky dobrý!

Komentáře

  1. Prima, že ses podělila, přeji ti to.Štěstí se má šířit, tedy i sdílet. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle Ti moc přeju a ať jste pro sebe ti praví už napořád :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj manžel je můj přítel, v dobrém i ve zlém, i po těch letech. Někdy bych ho snědla láskou, jindy mu zakroutila krkem a zbavila se ho. Vztah se vším všudy.Nejdůležitější otázka? Chceš být se mnou?  A odpověď: Ano chci.
    Tak ať ti to vyjde!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc dobré, že jsi šťastná. Až ti bude zle, můžeš si tyhle články přečíst a popřemýšlet, jak ti kdy bylo a dopomoct si k lepší náladě. Moc ti přeji, abys byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Při delším vztahu je důležité mít bokem nějakou zábavnou slečinku!

    OdpovědětVymazat
  6. První seznámení s rodiči? Hned 3 měsíce po vstoupení do vztahu a naši si celou dobu mysleli, že přijde kamarád ... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Důležité je teď a že jeden bez druhého už nemůžete být a žít. Ať ti to vyjde. :-)
    První setkání s rodiči, spíše uvedení do rodiny? Tchán se vyjádřil jaksi neomaleně, v tom smyslu, že on je někdo a dělá mi milost, když mě přijme. Tenkrát jsem si řekla, neberu si tchána, ale svého budoucího muže a toho znám, že smýšlí jinak. A měla jsem výborného tchána i tchyni!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Díky :) Máš pravdu, o to dobré bychom se měli podělovat víc než o špatné![2]: Děkuji, čas ukáže :)[3]: Krásný vztah, takový bych si taky přála. I po zátěžových zkouškách, chybách a všech letech zůstat společně s respektem a kamarádstvím při sobě.  [4]: Děkuju :) Z tohohle úhlu jsem se na to nepodívala, máš pravdu. Buď mi bude líp nebo si budu nadávat, jak jsem to byla blbá :D[5]: Tak já jsem zábavná až dost! Se mnou jde dělat věcí...[6]: Dobře ty! :D Teda, to pro ně muselo být překvápko![7]: Děkuji :) Uvidíme, jestli to prvotní omámení opadne.. Tak to je skvělé, že nakonec sedli dobře! :) Rodinné vztahy jsou přeci jen důležité.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč