Květnová fialová pole

Květen nějak proběhl kolem mě. Nebo mi to tak alespoň připadne. Měla jsem každý den co dělat. Jak tak koukám, našla jsem dva dny, kde jsem neměla napsanou žádnou povinnost, prostě jsem měla to sladké nicnedělající volno. Což je až až. Já prostě se neumím jen tak válet, odpočívám dynamicky na volejbale nebo na zkouškách sboru nebo na squashi, józe, zumbě... Aktivitou. Flákat se prostě neumím! Přítel mě to prý naučí, říkal. Soucítím s ním. Mě ukočírovat není jen tak! :D
Otevírám diář...


Za téma měsíce jsem zvolila klidnou levanduli, snad abych trochu zvolnila. To se tedy moc nepovedlo. No co příště třeba. Hlavně jsem potřebovala vyzkoušet nové fixky, které jsem si za odměnu pořídila. Ani tedy už nevím za co, za odměnu. Ale někdy je třeba udělat si prostě radost. Udělali jste si v poslední době také něčím radost?
Jinak jsem plánovala němocko-anglicky, proto je Mai s měkkým i :)


- pusu jsem pod třešní nedostala, tuším, že to bylo pod šeříkem
- v italské restauraci jsem jedla dokonalou panna cottu, ale jako dokonalou
- po dlouhé době na kulečníku a překvapivě mi to dost šlo, týpka jsem vyklepla! (ale myslím, že to byla náhoda)
- po dvou zkouškách sboru jsme odzpívaly super vystoupení na Zahájení lázeňské sezony a to i s novými písněmi, jsme holt profíci :D
- překvápko: přítel neplánovaně přijel za mnou domů, dokonce i zůstal :)
- přebírám kondiční cvičení ženských, od září začínáme na ostro
- byla jsem u macešky v práci, kde mi udělala celkovou diagnostiku kvůli ekzému, co mám posledního půl roku. Vyšlo jí z toho jako důvod hypothalamický stres. Díky, školo, to jsem tušila.


- úplnou náhodou jsem se jedno pondělí sešla s bývalými spolužáky ve výlukovém autobuse
- dala jsem ještě jednou šanci pražské zumbě - a byla jsem nadšená!
- samozřejmě jsme fandili hokeji - doma, na žižkově v sadech, cestou ze Salzburgu ve vlaku - výlukovém buse - ve vlaku, všude
- návštěva rakouského Salzburgu s výletem na jezera.. paráda, článek bude :)
- festival Mezi ploty, odkud jsem si odvezla první letošní opálení
- nástup na měsíční praxi v rehabiliťáku



Na tuhle dvojstranu jsem hrozně pyšná, líbí se mi nejvíc z celého měsíce!
Je to kalendář na červen a vpravo pochopitelně sledovač spánku. Opravdu funguje - chodím spát o dost pravidelněji než kdy dřív, dobře vstávám a po ránu jsem docela plná energie.

A to je všechno. Podělte se o vaše momenty z května, ráda si počtu! :)
Lu Wild

Komentáře

  1. Krásně kreslíš! :)
    Já jsem taky hrozně aktivní a neumím moc odpočívat. Když jsou prázdniny, státní svátek, nebo prostě nějaký den volno, hned si tam naplánuji spoustu aktivit, abych toho stihla co nejvíc a ani chvilku se nenudila.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, taky si dělám vlastní BuJo. Ten tvůj je moc moc hezký :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to nechápu, já se dokážu poflakovat klidně týden v kuse - s dobrou knížkou, seriálem atd. :D Levandule jsou krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikovná, obrázky jsou super. A taky mne zaujalo, že zpíváš ve sboru. Můj vnuk také, je moc šikovný, pomáhá i sbormistryni a asi ho to dost nabíjí.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne nakreslené, naozaj sa mi to páči. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Květen byl pro mě stresový, jelikož jsem maturovala, zároveň oddechový měsíc, protože jsem měla 3 týdny Svatý týden, a jsem ráda že to mám za sebou.Obrázky jsou moc pěkné,divila by ses jaké má účinky levandule :))

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Gratuluju, zase jedna šťastná...
    Mého synka čekají dva reparáty, je to lůzr..

    OdpovědětVymazat
  8. Moc obdivuju holky, co si takhle samy dělají diáře/deníčky, fakt hezký...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Důležité je mít pravidelný přísun partnerského objetí, ztratíš kalorie a získáš důležité vitamíny.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to se ti moc povedlo :) Hezky kreslíš :) Levanduli mám ráda, jak voní a ráda bych jednou viděla opravdová levandulová pole někde v Provence :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, já na takové věci nikdy nemám nervy :) Upřímně jsem ráda, že jsem ze školy už pryč, moc dobře si na ten stres pamatuju. Květen byl fajn, ale opět jsem stihla jen zlomek toho, co jsem chtěla. V každém případě jsem zvědavá na článek o návštěvě Salzburgu!

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: Děkuju! Přesně tak, hlavně být zaměstnaná! To pak den uteče pěkně rychle. Navíc mám pocit, že opravdu žiju, nejen přežívám :)[2]: Ne vždy mi můj život přijde zajímavý...[3]: Děkuji, tvůj jsem viděla a líbí se mi moc![4]: To se máš :D Umět odpočívat je taky důležité![5]: Tak to je šikovný! Jen ať v to pokračuje, jednou na ta léta bude s láskou vzpomínat :)[6]: Moc díky! :)[7]: Hlavně, že jsi to vše zvládla! Teď budeš mít prázdniny na vydechnutí.. Levandule je čarovná, zklidňuje nervy i pokožku. Ale zjistila jsem, že snesu je určitou koncetraci její vůně, pak už mi začíná smrdět.[8]: No co, stalo se. Čas nevrátíme. Reparát už dá!
    [9]: Děkuji, milá Padesátko! Ono je to jednodušší než se zdá :)[10]: Na tom poctivě pracuji! Pohyb je důležitý.[11]: Děkuju :) Ve Francii jsem ještě nebyla, ale určitě by ta fialová záplava stála za pohled![12]: Díky. Já jsem právě měla nervy ze VŠ a jedné profesorky, takže se tímhle uklidňuju :D Čas prostě letí, klasika... Článek už je v procesu![13]: Nevím, jestli už víš :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky sem nedostala pusu pod třešní, ale pod asi lípou :D nevadííí, i ty se počítají :)
    A taky odpočívm aktivitami :D a přítel říkal to stejný :D nezmění nás :D
    Jinak máš fakt nádhernej diář :) já se o to kolikrát pokoušela, ale nikdy se mi to nepovedlo udržet :D

    OdpovědětVymazat
  14. Právě si mě inspirovala k založení nového diáře. Sice jsem doma s dítkem, ale i tak mám hromadu povinností a jsem si jistá, že v takto krásném diáři se promění v radost :) Čímž odpovím i na tvou otázku, asi si udělám radost novým úkolníčkem, který si s malou pomalujeme :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta tabulka na konci mi připomíná Modrý život z Kroniky Ztracené stopy... aktivit je spousta! Krásné nákresy levandule. A pusa pod šeříkem je stejná jako ta pod třešní... je májová a květinová. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Máš pravdu, hlavně, že pusa proběhla :D Děkuju za pochvalu. Jsme proste akcnaci :D[16]: To jsem ráda, přece jen od inspirace blogy jsou! :) Určitě to zvládneš i s dítkem :)[17]: díky :) Tak to neznám, mně to tak prostě vyšlo :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč