Šťavnatý červen

Ahoj.

Je tu zase konec měsíce, což znamená jen dvě věci. Je čas na diář a detaily jednotlivých událostí.


Červen jsem chtěla udělat zářivý, veselý. Šťavnatý vodní meloun byl ideální volba - jednoduché na kreslení, ale přesto efektní. Moc se mi líbí moje hlavní stránka, ta se mi opravdu povedla. Zbytek je takový rychlý, skoro odfláknutý.
Vzhledem k tmu, že jsem skoro celý měsíc strávila na praxích, nepotřebovala jsem moc místa na plánování, proto mám jeden týden vždy jen na jednu stranu.




- 3 týdny z června strávené na povinných praxích
- obohacení o nové zkušenosti a poznatky
- návštěva hyperbarické komory
- hodinový profesionální nordic walking s pacienty


- upletla jsem na ergoterapii dva košíky - mýma levýma rukama!
- půldenní volno využité na Zoo ve Dvoře Králové a safari
- podařilo se mi zvládnout dva záchvaty vzteku u pacientky s dětskou mozkovou obrnou - podle maminky je to úspěch






- poslední týden jsem měla záskok na tělocvičně - všechno mě bolelo, ale neskutečně mě bavilo vést skupinky a cvičit s nimi
- vyzkoušela jsem vodní masáž na nohy a suchou vodní masáž na celá záda - paráda!
- víkend na chalupě, kde bylo tak nádherně! Konečně doma, opravdu..
- loučení se se šéfovou v práci, předávání administrativy a zaučování nové kolegyně
- výlet za kamarádkou do Znojma - sklípek, půlnoční koupačka, druhý den nakonec prohlídka Brna a poprvé jsem ležela na stěně! (Z toho mám teda doteď zmalovany nohy od modřin.) Moc mě to bavilo!


Jinak se moc omlouvám za případné chyby v interpunkci, překlepy a podobně. Dopisuji článek po cestě na mobilu, což není úplně ideální, co si budeme..

Co vy? Zkusili jste v červnu něco, co jste nikdy nedělali? :)
Přeji krásný vstup do prázdninových dní! :)

Lu Wild

Komentáře

  1. Ta praxe musela být zajímavá, já byla také na praxi, dva týdny, možná o ní napíši článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sympaticky stylizovaný diář. Melouny miluju.
    Tolik aktivity  jsem během měsíce nevykázala snad nikdy, i když... kdysi možná jo. Máte pěkně hektické dny, a spoustu nových poznatků, gratuluji k upletení košíků! A taky k zvládnutí záchvatových vzteků u pacientky. To je vždycky nápor.
    Užíváte si pěkně, ať v práci nebo v soukromí. Pohoda, koupání, a melouny budiž pochváleny.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně nabitý červen, musím říct! Já se v červnu konečně pustila do psaní románu do soutěže, ale jde to pomalu. Chtěla bych toho tolik stíhat jako ty! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že máš takhle hezky malovaný deník :). Optimistické, nápadité, pěkné. Přeji Ti krásné léto

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, máš krásný diář, obdivuji, že si to dokážeš tak vizuálně zpestřit! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Namaľované je to naozaj pekne. :) Musím sa priznať, že som neskúsila nič nové ale dúfam, že mi ďalší mesiac prinesie viac nových zážitkov. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Napadá mě, že jsem zkusila poprvé tradiční čínskou polévku. Stála kolem stovky, byl jí plnej hrnec a byla naprosto (slušně) nedobrá;D Těžko jsem se smiřovala s tím, že ji nechám. Takže, kolík na nos a snědla jsem, co se dalo no:D:)))

    OdpovědětVymazat
  8. zajímavé si to měla v červenci :)) nejsem moc odvážna :D zkusit neco nového jako třeba skok padákem ci tak

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že si měla opravdu pestrý měsíc plný různých úspěchů a pěkných zážitků a tak to má být! :) Jinak diář je moc pěkně vytvořený :)

    OdpovědětVymazat
  10. Byla jsi hodně akativní. Diář je skvělý. Mám chuť na meloun. :)

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: Článek určitě napiš, ráda si počtu :) Tak dva týdny musely utéct rychle![2]: Děkuji, také přeji pohodové letní dny! Jsem prostě zvyklá na akci.. jinak by mi hráblo :)[3]: Všechno je o dobrém plánování, to se dá za den stihnout věcí! :) Držím palce v soutěži![4]: Děkuji :) Jo, zatím se mě to drží.[5]: Děkuju :)[6]: Určitě ano, měsíc je dlouhá doba a červenec přímo vybízí k novým zážitkům :)[7]: Stovku za čínskou polívku?! :D tak to jsem ještě neviděla... Je fakt, že není nijak výborná, ale já si ji občas dám, dostanu na ni chuť :D Prasárnička no :D Jsi dobrá, že ses překonala![8]: Každá nová věc se počítá, nemusí to být vyloženě adrenalin :)[9]: Díky :) Vtěšinou se nenudím..[10]: Taky jsem pak dostala chuť na meloun :D Je si ho dopřejme.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč