V půlce prázdnin

A jsme v půlce prázdnin. Ještěže já ofiko prázdniny nemám, to bych jinak byla smutná, že se mi krátí nicnedělání a zároveň lehce natěšená na spolužáky a učení. Takhle můžu jenom objektivně poshrnovat celý měsíc.
Mimochodem až teď jsem zjistila, že jsou rozbité komentáře - komentář se mi zobrazí jen v případě, že se do kolonky web zadá odkaz začínající www. nikoli http://. (Proto taky asi čtyři moje komentáře u předchozího článku. Jsem to zkoušela.) No jo, jsem to ale rychlík, já vím. A já měla lehké podezření, že je to celé nějaké divné...

Měsíc červenec...


...jsem pojala trochu námořnicky. Uprostřed hlavní stránky záchranný kruh, jinak mořská modř všude kolem. Vyzkoušela jsem si různé další motivy - lano s uzlem, kompas, cestu k pokladu, kotvičky i plachtu plachetnice. Třeba něco z toho doladím a bude to jednou samostatné téma. Kdo ví.


Tady u toho se mě sestra zeptala: ,,Proč devátá vlna?"
,,Protože ta je vždy největší, nejmocnější, nejsilnější."

- Poprvé jsem slyšela ta dvě slovíčka ,,Miluji tě." Teda technicky vzato podruhé v životě, ale poprvé to bylo od muže, od kterého jsem je chtěla slyšet.
- Koncert Eda Sheerana v Praze - naprostá bomba. Líbilo se mi provedení, jak s vystačil sám a odhaloval nám všechny vrsty jednotlivých písniček.
- Spontánní kolaudačka u Tinky, má nový byt v Plzni s přítelem. Už je velká!
- Poprvé jsem nakoupila online na Košík.cz a dostala jsem za to gratis čokoládové brownies!
- Seznámila jsem se s mezinárodními kamarády mého přítele. Až tak mimoňský, jak mi bylo popisováno, nebyli. Škoda.


- Odjela jsem se sestrou na tábor do 550 km vzdáleného městečka.
- 14 dní dětí, her, křiku, třísek a klíšťat. Byla to paráda. (Stěžuju si v předchozím článku.) Spala jsem deset dní pod širákem - uspávaly mě hvězdy a probouzelo mě sluníčko. Neznám nic hezčího. I s vedoucími jsme si zahráli spousty her, pobavili se i seznámili. Výjezd do nemocnice byl jen jeden.



- Po půl roce jsem hrála squash a na celé čára ho vyhrála! Byl to teda bikram squash v tom vedru, ale stál za to.
- Pořídila jsem si stan. Jakože svůj vlastní.
- Dopisuji tenhle souhrn trošku narychlo - za 20 minut mi jede tramvaj na nádraží, odkud odjíždím na Slovensko do Tater. Sice jen na pár dní, ale i tak. Hory čekají!

Komentáře

  1. Zrovna jsem teď jedné holčině na blog psala, že bych strašně ráda vyrazila na tůru do Tater. :-D Tak si to tam užij i za mě a snad bude nějaký článek s fotem, ať se můžu kochat! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentík,přáníčko potěšilo :-)Jinak blog.cz je rozbitý už asi 14 dní,ale pracují na tom :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné červencové bilancování. Nezastavila ses, užila sis a do Tater za tebou posílám moc pozdravů. Za mlada jsme si užívali nejvíc právě slovenská pohoří. Hlavně, ať tě nestihne bouřka na vrcholu. Zažila jsem dvě takové a je to fakt adrenalin....

    OdpovědětVymazat
  4. Muž  bez  kalhot, vnořen je  ve  tůňce !
    řka :  "  Prázdniny  už  jsou  ve  půlce... jsem  rozčilen !   Rozčilen  na  pulce !
    Nelíbí  se  mi,  jak  málo  rostou !
    ... z  toho  už  žáby  mi  nevyrostou !"... muž  šťourá  ve  vodě  klacíkem !
    ( je  v  Horní  Howězí  školníkem )... bude  se  starat  zas  o  věci  školy,
    povinnosti  mu  nedovolí,
    by  sledoval  pulce  ve  vývoji !řka :  "  Jááá... bych  se  picnul !  majznul !
    Žabí  stehýnka  v  hajzlu !"Muž  natolik  rozzloben  na  pulce - žáby,
    že vyskočil  z  tůňky  od  pasu  nahý,
    kalhoty  zapomněl  ve  rákosí
    a  takto  nestyda, - takto  vběh´ do  vsi !" Dědkovi  vidět  je  všecko !
    vykřiklo  jedno  děcko..." Běž  domů !"  jej  sousedé  pobídli,
    pak  za  sprosťákem  si  odplivli !

    OdpovědětVymazat
  5. Také mi blbly komentáře :/. Snad už je to ok.
    Krásně kreslíš. Mořská atmosféra je super. Užij si Tatry. Snad bude článek, těším se :)

    OdpovědětVymazat
  6. To byl pestrý měsíc :-) Léto všelijakým výletům přeje a tak to má být :-)

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Tatry rozhodně doporučuji, bylo tam nádherně! Článek určitě bude, spíš možná vícero článků, protože do jednoho všechny vjemy asi nenacpu :D[2]: Ano, ano, prý pracují. Doufejme, že úspěšně.[3]: Děkuji za pozdravy, dorazily! :) Déšť nás neminul, ale bouřka naštěstí nebyla.[4]: "Běž domů", řekne se lehce,
    však bez kalhot to jde těžce.
    Z ostudy kabát není mu nic platný,
    takový intimní partie nezahalí - marný.:)[5]: Nevím, snad ano. Mám strach je vyzkoušet :D[6]: ·palec nahoru·[7]: To máš pravdu :) Proto je také všude tolik lidí...

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: To je zas taková nádhera...:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý kalendářík plánovací, šikovné stylové kresby!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč