Srpenec - loučení s diářem


Ahoj!
Další měsíc zmizel v prachu, tudíž je tu opět moje shrnutí.


Srpnové téma je naprosto jednoduché, protože jsem prostě neměla čas vymýšlet a hrát si. Teda hrála jsem si, ale s dětmi na táboře, na tvoření čas moc nebyl. Takže jsem vzala zelený zvýrazňovač a začala jsem dělat pruhy.


- Výlet do Vysokých Tater - šplh na Slavkovský štít, Kriváň, aj. - všechny úspěšné!
- Zážitek jízdy nočním vlakem.
- Ochutnání výborných bryndzových halušek.
- Ostříhala jsem konečně rymovník. Nese to statečně.

Když mi zbylo volné místo, přidala jsem nějaký pěkný citát.

- Oficiálně jsem zaměstnancem, zatím tedy jen na půl úvazek.
- Naplánován výlet s přítelem na září - konečně!
- Po několika měsících doma i na chatě. Babička měla malém infarkt, když mě viděla ve dveřích.
- S rodiči výlet na koncert za známými, co mají country skupinu, krásně jsme si zazpívali!
- O pracovním víkendu můj první exitus.

Tady kromě kalendáře , který je opravdu nahrubo načrtlý, můžete vidět rubriku ,,amount od life" neboli ,,cena života". Je to přehled nákladů, abych věděla, kolik cca utratím za jídlo, sport, atd. Je to docela fajn pomocník při manipulaci s penězi.


- Po dvou měsících jsem se viděla se spolubydlící a to rovnou 2x.
- Viděla jsem provazochodkyni nad Vltavou jakožto úvodní vystoupení Letní Letné. Dechberoucí!
- Řešení praxi, které mi vedení VŠ vesele zamítlo a přiřadilo jiné, které vyhovují jim.
- Hodina ve vlaku proklábosená s úplně cizím klučinou.
- Zakončení srpna idylkou na chatě.

A nakonec přehled témat za celý rok.

A proč se loučím s diářem? Přeci protože mám krásný, nový na další rok :) Těšte se na září!

Co vás v srpnu nejvíce potěšilo?

Lu Wild










Komentáře

  1. S tím klukem by sis raději zašla na kávu - a kdo ví, kam ještě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásné, že si děláš diář. Je super se pak podívat do minulosti, co jsi který měsíc dělala. Pro mě je můj blog takový diář :). Přeji Ti úspěšné září!
    Já jsem v srpnu hodně cestovala. V blízké době budou články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že sis srpen perfektně užila, bohužel buď já nebo přítel nemáme čas, což nás mrzí, naopak se snažíme volný čas využít efektivně a plánujeme alespoň jednodenní výlety po republice.
    Obdivuji, že jsi toho tolik dokázala stihnout, klobouk dolu, já se stále vidím jen v práci.

    OdpovědětVymazat
  4. Já vždycky začnu v prosinci s koupí úžasného diáře, a v červenci zjistím, že mám skoro prázdný (tedy kromě návštěv doktora) :-) Hlavně, že ho nosím všude s sebou. Tenhle ručně dělaný má svoje kouzlo. A stihla si toho opravdu hodně.

    OdpovědětVymazat
  5. Srpenec sis Teda pěkně užívala. To je moc dobře. 🙋‍♀️ Máš hezky zorganizovat blog i diář 💄👄

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden rok jsem měla snahu si psát deníček. Vydrželo mi to sotva půl roku a teď jsem na sebe naštvaná. :D
    Ani koupený diář nemá u mě úspěch, takže trochu obdivuji lidi, co dokážou takhle svědomitě se mu po celý rok pověnovat. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, že si vydržíš takhle hrát... :-) Já si sice diář hrozně ráda kupuju, ale po prvotním nadšení už si do něj přestanu i zapisovat, natož něco čmárat. :-D Ale nosit ho s sebou musím, co kdybych náhodou někdy něco zapsat potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Noo káva není vůbec špatný nápad![2]: Na články se těším, určitě mrknu! Ráda diářem listuju, vracím se do uplynulých dní.[3]: To znám, snad se vám podaří najít nějaký společný termín co nejdříve![4]: Také jsem měla ten problém. Ale od té doby, co si dělám vlastní, se mi zaplňuje skoro sám :)[5]: Děkuji, užila! Snad i ty![6]: Deníky jsem právě vždycky vzdala... ale tohle je trochu jiná forma deníku, která mne zatím baví.[7]: Nikdy nevíš :D J8 už jsem se přistihla, že když nemám co zapisovat, stejně diář otvírám, prohlížím, kontroluji, pročítám :D Taková moje nová závislost :D

    OdpovědětVymazat
  9. To je super, že si takhle zapisuješ co a jak :) Já jsem to vydržela týden a něco a potom můj diář najednou začal být prázdnější a prázdnější. Ale teď mě to zase nakoplo, možná tomu dám ještě šanci :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten přehled designů jednotlivých měsíců je super. To jsem ještě u nikoho neviděla, bezvadný nápad. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč