Červený medvěd hýbe Pražáky

Zdar a sílu!
A zejména tu budou potřebovat všichni, kteří se rozhodli zúčastnit se projektu nadace Terezy Maxové: Teribear hýbe Prahou. Tady se totiž pomáhá aktivně, pohybem.

Jak?
Princip je jednoduchý: za startovné 200Kč dostanete uvítací balíček a čip - ten připevníte na botu, a pak už jen běháte/chodíte/plazíte se/válíte sudy 1500 m dlouhým okruhem. Za každý kilometr, který urazíte se Vám na konto přičte 30 Kč od sponzorů, které jdou následně přímo na příběh, který si sami zvolíte. Pokud si nemůžete vybrat, lze pomoci i bez preferencí příběhů - prostě přispět.
Kdy?
Akce probíhá od 5. do 14.9. Okruh na pražském Vítkově je navíc otevřený nonstop, takže pomáhat lze opravdu kdykoli - ráno, odpolede, večer, v noci, po práci, před prací.




Já se účastním již druhým rokem, ale akce se pořádá již popáté. Dnes jsem byla na okruhu letos poprvé a musím říci, že atmosféra byla výborná! Šla jsem běhat okolo čtvrté odpoledne, po práci. Počasí bylo úplně ideální po celou dobu, sluníčko posílalo pozitivní paprsky a zároveň byl vzduch chladný a svěží. Po několika minutách jsem se našla se spolubydlící Dominem, která už nějakou dobu korzovala, takže jsem si dala na rozehřátí tři kolečka opravdu skoro poctivě běhaná. Ono já běh obecně spíš nesnáším, ale tady dělám výjimku. Jde přece o dobrou věc a koneckonců, když se necítím, tak běhat nemusím. Opravdu stačí si okruhy obcházet. Toho využívají především maminky s dětmi a kočárky nebo starší ročníky. A já :D No, každopádně jsme pak několik koleček ještě obešly s Dominem společně, osvěžily se zmrzlinou a v šest se vydaly, ještě ve sportovním, doplnit ionty - pivem.
Celkem jsem zvládla 6 koleček, tj. 9 km a přispěla jsem tedy zatím 270 korunami. Začátek slušný. Jen se mi částka ještě nenahrála na stránky, měli nějaké technické obtíže, kdy čipy nesnímaly správně. Ale věřím, že se vše vyřeší, byla by to škoda :)


Chystám se zajít ještě zítra odpoledne a pozítří dopoledne, v pátek ještě uvidím. Ráda bych se dostala přes tisícovou částku, která půjde na pomoc týraným dětem, což je jedním z letošních příběhů. A že bylo z čeho vybírat.
Přijde mi pěkné, že se zapojují i větší organizace jako armáda, základní a střední školy, sportovní klub Dukla Praha, Atletická škola, ING a dokonce i České Dráhy (mají u mě malé bezvýznamné plus), a co víc - vedou k tomu děti. Protože je důležité, aby věděly, že existují lidé nebo děti, kteří potřebují pomoct, kteří neměli takové štěstí jako my, zdraví jedinci. Vybuduje to v nich trochu empatie, si myslím. Doufám.

Co vy a charitativní akce? Podporujete? Které?

Lu Wild

Komentáře

  1. Tohle je moc hezké, mám podobné akce ráda, ačkoli běh není moje silná stránka. :-) Ráda se zapojuji pomocí DMS nebo třeba zakoupením nocleženky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super. Škoda, že to mám od nás z Moravy trošku z ruky:) Nevadí, i tady u nás je plno charitativních sportovních akcí. Účastním se moc ráda:) Což mi připomíná, že si musím zas nějakou takovou akcičku najít. Díky za inspiraci!:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super. Já také moc ráda podporuji charitativní akce. Běžela jsem v Jihlavě Běh pro Světlušku :). Před rokem byl i v našem městě, ale bohužel jsem byla nemocná. Letos bude taky (za 14 dní), ale to jsem bohužel pryč :(. Tak mě to mrzí, ale nedá se nic dělat.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: V běhu také nejsem moc dobrá, proto oceňuji možnost chůze :D Super![2]: Jak říkáš, naštěstí i u vás podobné akce určitě jsou. Do toho :)[3]: No nic, takových akcí je spousta, určitě si vybereš nějakou jinou. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč