Fáze měsíce října

Zdravím!
Nejprve musím poděkovat za všechny milé komentáře k minulým článkům, na které teď ani nestíhám odpovídat, ale každého si velmi vážím. Doženu to, slibuji! Nynější období bylo a je pěkně hektické, více se dozvíte při čtení dalších řádků.




V říjnu jsem se inspirovala ze sociálních sítí. Amanda Rach Lee přišla s geniálním nápadem na téma a tím jsou fáze Měsíce. Přišlo mi jako téma stvořené pro podzimní dny, navíc je velmi jednoduché a vkusné - nic přeplácaného nebo přebarveného. Přesně tohle jsem potřebovala! Samozřejmě jsem si ale styl kapku pozměnila.


Poprvé jsem v diáři vyzkoušela koláž.

Rozložení jednotlivých dní v týdnu je stejné, jako jsem si navykla 3:4 a doprostřed strany jsem místo zopakování kruhu se všemi fázemi Měsíce nakreslila jen jedn jedinou fázi, která plus mínus odpovídá fázi opravdovému Měsíci v tom daném týdnu. Vzhledem k mé vytíženosti jsem na konci udělala jen kalendář na měsíc listopad. Žádné trackery. Stejně bych je nejspíš nestíhala plnit.


- nastoupila jsem na 4-týdenní praxe v rehabilitačním ústavu
- každý den jsem tam dojížděla autem z Prahy (asi hodinku) a zpět
- byla jsem kamarádce na oslavě narozenin
- navštívila jsem celodenní knižní festival Humbook
- dotáhla jsem přítele na část společného večera s mými přáteli


- byla jsem asi na dvou atrakcích na Signal Festu
- zvládla jsem dojet domů a zúčastnit se třídního srazu s gymplem po 5 letech
- otočila jsem se doma, strávila čas s babi i mámou
- viděla jsem dokonce Velkou Pardubickou
- když jsem dojela s vypětím sil do Prahy, čekala na mě večeře a autíčko od broučka


- vyzkoušela jsem si na vlastní kůži paraplavání, poté jsme hráli s pacienty stolní hry
- s fyzio holkama z práce jsme si zahrály laser game
- šla jsem na ochutnávku piva s přítelem, nevědomky vlastně s jeho přáteli
- víkend jsem strávila místo odpočinku prací

- řešíme bakalářku, panikařím kvůli blízkému deadlinu
- rozlučka v ústavu s pacienty palačinkami a hrami
- poslední den na ústavní praxi, brzký odjezd do Prahy (za to větší záhul s pacienty)
- víkend a svátek trávím už na další praxi
- konečně se vidím s kamarádkou Tinky, přijela z Plzně





- na příští týden:
nastupuji na další praxi (takže mám dvě zároveň, ano)
uvidím se na víně s Deny táborovou
musím se ukázat ve škole s připraveným názvem bakalářky


- k tomu v pondělky vedu kondiční cvičení, úterky se účastním kruháče a čtvrtky hraju volejbal, občas se ukážu po večerech v práci a chci se vidět i s přítelem a trávit s ním čas

Už chápete můj časový pres? :D

A ano, jsem trochu magor. Jenže stihnout tohle všechno buď musím nebo chci a jindy to nějak nejde. Takže tak. Mějte se krásně a podělte se o vaše ,,highlighty" října :)

Lu Wild

P.S. Omluvte překlepy nebo nesmyslné věty, jedu už 12. den v kuse v práci a pokračuji celým dalším týdnem... Díky :)

Komentáře

  1. No teda, máš toho opravdu požehnaně. Také si dávám moc věcí najednou. Nechci sedět a nudit se. Např. na každé prázdniny, volné dny, státní svátky (což teď bude) apod. si vždy napíšu na papír plán, co chci dělat a vše stihnout. Někdy je toho opravdu hodně moc a člověk je z toho hodně unavený, ale hlavně, že se nenudím :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, dost plné :D přeji hodně štěstí s bakalářkou a pevné nervy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fáze měsíce jsem ti chválila už v ústavu, ale stejně jsou moc povedené a moc se mi líbí. Třeba je též někdy použiju. A rozhodně nejsi sama, kdo by využíval sociální sítě jako inspiraci. Sama jsem je použila pro říjen a nakonec i listopad. :))
    A že jsi magor, to víme. Sama jsem ti to několikrát řekla, ale na druhou stranu tě za tohle tvoje nasazení obdivuji a jen se ti klaním, protože já sama bych tohle nejspíš nedala. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ta měsíční výzdoba diáře se Ti moc povedla:) No máš to nabité, tak ať Ti to všecko výjde tak, jak má!;)

    OdpovědětVymazat
  5. Bohatý program,
    bohatý život, krásné...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, ty toho máš fakt hodně, šla by mi hlava kolem :D
    Moc krásné koláže / diaře, něco podobného jsem kdysi taky dělala, ale nedělalo mi to světe div se dobře :D
    Jinak moc děkuju za přání k narozeninám :) Tobě přeju pevné nervy! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky se mi líbilo, když si lidé do diářů, deníku, bloků kreslili 8-) Já to zkoušela také, ale moc se mi to nedařilo. S těmi fázemi měsíce je to ale suprový! 8-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezky nabité dny máš, hodně podobně jako já, ale Velkou Pardubickou Ti moooc závidím :-) Sraz se střední se u mě ještě také po 5 letech neuskutečnil, ale určitě bych také šla ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  9. No máš to teda slušně nabitý, tsk to má bejt

    OdpovědětVymazat
  10. Nápad je to dobrý, něco podobného si vedu přímo v diáři

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle mi bylo řečeno, že lepší nestíhat než mít moc volného času a mít pocit, že za nic nestojím a že nedělán nic důležitého... takže asi tak :D.
    Na té Velké Pardubické jsi byla se podívat? Jakože fakt živě? :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč