Listopadový

Krásnou první adventní neděli!
(když ještě bylo v plánu vydat článek v neděli)
Panika, hnus, měsíc je fuč!


Tématem měsíe listopadu byly tetokrát samolepky a to s indiánskými boho motivy. Neměla jsem úplně čas něco vyloženě kreslit, takže jsem si pomohla. Samolepky jsou, tuším, z eshopu yuppi.



Detaily samolepek (prostě nevím, ale na blog se mi nahrály takto neotočené)


Úvodní stránku jsem tentokrát dodělávala až ke konci měsíce, předtím jsem stále nevěděla, jak ji pojmout. Hlavně jsem potřebovala kalendář a rozpis jednotlivých dní v týdnu kvůli objednaným pacientům, takže to pro mě bylo stěžejní. Právě kvůli naobjednaným lidem na praxi se ve finále moje týdny vizuelně proměnily v jeden velký, popsaný mišmaš.


THE most beautiful WAY,
HOW to say GOODBYE


- odevzdán návrh tématu bakalářky a nakonec i podklad zadání
- ubytování Alice u mě - a společné vypití několika lahví vína :D
- "profi" noční focení v ulicích Prahy aneb Já, "modelka" !
- Svatomartinské husí stehýnko
- příjezd našich do Prahy, společná večeře, pívo


- samozřejmě sobotní Stardance večery
- založení účtu v Lékařské knihovně a vypůjčení literatury na BP
- parádní lekce zumby
- kadeřník (asi po roce)
- koncert MYDY v Karlíně (boží show!)


- 1 volný víkend za měsíc a půl!!
- obědy u babičky (než jsem sehnala klíče od nových vchodových dveří do našeho baráku, které mi naši nedali!)
- taneční večer na fakultě v rytmech blues, tanga a jive
- začala jsem psát bakalářku
- bezchybná docházka na tréninky volejbalu


Shrnutí měsíce do pravého sloupce mě ještě čeká, ale hlavně, že už mám přichystaný měsíc prosinec! :)


Jak jste si užili listopad? Sledujete Stardance? Pokud ano, komu fandíte?

Naděje.
Lu Wild

Komentáře

  1. Moc hezké, jako vždy :)
    Ke kadeřnici také musím. Bude trénovat účes na lednový maturak. A taky mi zastrihne konečky. Už mám vlasy hrozně dlouhé :D.
    Miluji StarDance! Koukám už od první řady. Když jsme byly malé, tak jsme se ségrou vždy u televize tancovaly :D rady si spolu zatancujeme i teď. Nemáme to dopředu nacvicene, ale trefime se, kam chce která nakročit apod. Jsme propojené, asi je to tím, že jsme jednovajecna dvojčata :)
    Do minulé soboty zůstali ti nejlepší, kterým všem jsem fandila. Ale nejvíc se mi líbí Veronika Kubařová. Přeji jí vítězství :) a doufám, že se Kuba dá s Míšou dohromady. Moc se k sobě hodí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teeeda chodíš i na kurzy tance :-) tak to tě vážně obdivuji co vše stíháš, koncert v Karlíně. To máš akční dny, já se také snažím i zkoušet nové věci, ale nějak nestíhám vše co bych si přála. :-)
    Poprvé letos peču a nápad u nás padl se sejít holky z rodiny (teta, mamka, ségra, babička, prababička, sestřenka a já) a péct společně, jedna může mazat a slepovat, jedna plnit, jedna vykrajovat, jedna péct atd atd. :-) moc se na to těším

    OdpovědětVymazat
  3. Listopad byl pro mě velmi náročný po stránce osobní, profesní i školní. Ale také bohatý na nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj nesleduji v listopadu jsme meli vanoční večírek, též nakupovaní darků a oslavy svátků :)ty máš teda plánu ty jo :-O

    OdpovědětVymazat
  5. Na StarDance koukáme od první řady a když už zůstane půlka soutěžících, říkám si, že Vánoce jsou za dveřmi. :-D
    Listopad byl náročný, po více než něsíci nemocenské jsem se vrátila do práce. Ale bylo milé, jak mě rádi všichni viděli. A taky jsem byla na šluskoloně - a pozor, v taneční škole pana Chlopčíka! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Star Dance nesleduji, většinou si pouštím nějaký film, který mi byl doporučen a sama ho chci shlédnout

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké, krásně si jsi s tím vyhrála a je vidět že to byl nabitý měsíc :) Snad prosinec už bude ve znamení pohodové vánoční atmosféry :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, tak tys teda čas rozhodně neztrácela a obdivuji, kolik věcí si stihla! Úplná paráda! :-) A komu ve Stardance fandíš? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Listopadem jsem tak nějak proplula, opět to byl mžik, hrozně to letí...ty jsi koukám stihla hodně věcí, palec nahoru :-)

    OdpovědětVymazat
  10. jeee, tenhle způsob vedení se mi moc líbí! :D
    já jinak vůbec nevím, že byl listopad :DDD

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: Děkuji :) Tak to jo, dvojčata mívají speciální pouto! A vidíš, Veronika vyhrála, tančili opravdu krásně celou dobu. A moc se mi líbí jako osoba, je hrozně pozitivní a milá :)[2]: skvělý nápad! Posbíráš nějaké nové zkušenosti od starších nejen ohledně pečení, ale především ze života :) Užijte si to![3]: Nákupy pro sebe nebo druhé? :D[4]: No, až moc plánů. Ale ještě žiju :D Večírky jsou na tom prosinci nejlepší :D[5]: Páni, tak k němu bych se bála! :D Ale zas ti musí hodně dát..
    Jsem ráda, že nejsem jediný magor, co se na to fanaticky dívá od první řady :D[6]: Pravda, přesně pro tebe :)[7]: A jaký se ti líbil v poslední době?[8]: Děkuji :) Prosinec je malinko lepší ..[9]: Moc se mi líbil Matěj Ruml, ale celkově celá trojice, co zůstala, tančila nádherně[10]: Utekl, jen co je pravda![11]: Děkuju :) Jo, taky dobrý :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč