Prosincové hvězdičky

Ozývám se při konci roku 2019 s posledním letošním článkem. V něm bych se ráda rozloučila a poděkovala všem, kdo si občas přijde přečíst moje výlevy - děkuji! I za milé komentáře, věřte mi, že každý z nich pro mě má hodnotu. :)

Nyní již shrnutí měsíce prosince.



Dlouho jsem nevěděla, co bude prosincovým tématem. Vánoční náladu jsem získala až v Norimberku, v půlce prosince, ale to už jsem musela mít hotovo. Navíc nebyla ani chuť ani volný čas na tvoření. Zatím se mi ovšem daří tyto krizovky prostě překonávat. Nejlepší pomocník je volný večer a sklenička dobrého vínečka.
Jak vidíte, zvolila jsem hvězdy a červenou barvu. Experimentovala jsem s fonty a tohle písmo se mi neskutečně líbí!
A co tedy ten můj prosinec?


- poslední týden souvislých praxí odbyt
- přednáška na FELu o Černobylu doktorky Drábové - výborná věc
- rozlučkový svařákový večírek
- konečně návštěva zubařky
- návrat ztraceného kamaráda, který na všechny lidi kašle, dokud něco nepotřebuje a pak se diví
- koncert drsného rocku v Lucerně
- první StandUp Comedy, na které jsem byla a rovnou Jim Jefferys (díky, zlato)
- vánoční trhy Norimberk
- vánoční večírek v práci
- po měsíci hra squashe - přítel na mě pravidelně trénuje, no stejně jsem vyhrála :P
- nákup dárků, průběžně celý prosinec
- neplánovaný oběd s přítelem v centru
- psaní teorie bakalářky, vlastně většinu jsem napsala za 4 hodiny
- balení těch dárků
- první malý konflikt s přítelem - fakt mě nas*al
- odjezd domů na svátky a hospoda s přáteli

Speciální stránka na všechno.

SVÁTKY
- Vánoce u mámy, Vánoce u nás s naší smečkou 8 lidí u stolu
- Boží hod oběd u babičky, večer koncert kapely mého spolužáka (tímpádem třídní sraz), kam jsem vzala přítee s jeho kámoši (výsledek byl poprvé přede mnou velmi opilý přítel - byl hrozně rozkošný, ale to nesmím říkat)
- 2.sv. vánoční ve znamení cesty na chatu a setkání s celým údolím
- 27. jsme vyrazily se ségrou na celé odpoledne na kolo (! vprosinci!) a večer na zumbu
- 28. mi málem upadly nohy, tak jsme vyšli s našima radši na deseti km procházku
- 29. tradiční bruslení na zimáku - jak já ho miluju! škoda, že už nejsou takové zimy, že b se dalo bruslit na rybníku..
- příjezd známých z Vídně
- 31. Silvestr budu trávit s přáteli v Plzni


Tak to by bylo. Doufám, že jste si celý měsíc korunovaný svátky klidu a míru opravdu užili v pohodičce. Stravte Silvestra v příjemné společnosti, zodpovědně oslavte příchod Nového i nového roku a užívejte života!

V novém roce 2020, pá! :)
Lu Wild

P.S. Jaké byly svátky? Dáváte si předsevzetí? Dodržujete je potom? Co byste vypíchli jako největší událost roku?
Jaké články se vám líbí nejvíce?

Komentáře

  1. Také jsem byla v prosinci u zubaře :D
    Mamka chtěla taky vytáhnout kolo, ale měla ho chudák prázdné :D
    Squash jsem nikdy nehrála, pouze o zeď jen tak. Hraji pravidelně tenis. :)
    Stihla jsi toho za prosinec opravdu hodně :)
    Já budu zítra odpoledne prodávat teplé nápoje (punc, mošt, svařák) ve vánoční chaloupce na náměstí.
    Já si dávám předsevzetí, která se dají splnit a doufám v to. Ne nějaká extrémní :D
    Největší událost uplynulého roku beru určitě úspěšné zakončení autoškoly. Také Skotsko byl úžasný zážitek :)
    Přeji Ti šťastný nový rok :)!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi se činila, já jsem v prosinci nic moc nestihla, ani cukroví. :-D A docela mě mrzí, že jsem nebyla ani na bruslích. :-(
    Svátky jsem ale prožila v relativním klidu a pohodě, samozřejmě jsem se nevyhla návštěvám rodin, ale ve směs jsem odpočívala. :-)
    Letos si předsevzetí nedávám. Loni jsem ho nedodržela, takže mi to přijde takové zbytečné a nucené. :-D
    Nejlepší událost roku, respektive nejdůležitější, byly státnice a obhajoba bakalářky a pak nástup do nové práce. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbilo se mi, že jsi měla stránku na dárky. Také jsem měla :-) Spoustu jsi toho stihla. Jsi akční člověk. Hlavně po výletu na kole, zumbě dát druhý den ještě 10 km - to jsi dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc, moc se mi líbí tvůj diář! A obdivuju tě za to, jak jsi akční. Asi jsi mě inspirovala, protože se teď cítím tak trochu provinile, že takhle akční jsem nikdy nebyla. :D
    Ale můj prosinec byl fajn, mám ráda tenhle nostalgický konec roku, kdy se všichni schází s rodinou a obdarovávají se. Na Nový rok si vždycky nějaká předsevzetí dám a některá se mi podaří i dodržet, i když jedno jsem porušila už dnes, když jsem si řekla, že budu šetřit, ale pak jsem si ještě udělala menší "povánoční radost". :D

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to si měla hodně akční měsíc. Takových akcí během pár dní jak to stíháš. :-) já se snažím "být všude" a nějak se mi nedaří..
    Já předsevzetí si moc nedávám, já když chci něčeho docílit tak je to spíše tak obecně během roku a mám vůli tak se mi to většinou z větší části podaří :-) i když si také říkám, že bych měla víc to a to..

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je hezké :-) Docela akční měsíc. K zubaři bych taky měla jít... a přišla mi smska, abych přišla na kontrolu na gynekologii :-O To mě teda překvapilo :-D
    Nevím, co bych vypíchla jako největší událost roku... a co se týče předsevzetí, tak si žádné nedávám... ale chtěla bych zhubnout, tak bych si to mohla dát právě jako předsevzetí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, stihla si toho opravdu hodně :) a až na tu hádku s přítelem, samé pozitivní věci :) To kolo v zimě mě teda překvapilo :D já bych asi umrzla a hlavně by mi umrzli asi prsty :D si skvělá! :)
    Tak doufám, že silvestr sis užila a měla si příjemný vstup do nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  8. To bylo zajímavé ohlédnutí za uplynulým měsícem :-) Největší událost roku? Těžko říct, bylo toho fakt hodně a jsou to i celkem soukromé věci, které veřejně neprezentuju. Teď nezbývá, než směle vykročit kupředu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ty jo pekne naplánované :D darky jsem resila dost dopredu :)

    OdpovědětVymazat
  10. je to hezké, líbí se mi ty barvičky :))jinak přeji krásný nový rok :))

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké. :)
    Jinak zubaře mám v prosinci taky za sebou, konečně. Tak mám na půl roku zase klídek. :D Letos se musím přiznat, že jsem pro některé dárky jela ještě 22.12. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Možná mi není jasné, proč zarputile chceme vidět zlaté prasátko!

    OdpovědětVymazat
  13. Událost roku bych řekla odevzdání bakalářky, byl to boj, dlouhý a nepříjemný :D Krásný diář, také jej vytvářím mamce každý rok. Líbí se mi ten styl písma, kde se napíše barevně tiskace název a pak psacím písmem přes to černý nápis.
    Přeji Ti úspěšný rok 2020!

    OdpovědětVymazat
  14. [1]: Moje duše na kole byly také prázdné, naštěstí jsem si půjčila od nevlastní ségry :D Uff, ještěže nejsem jediný magor, co v prosinci vytáhl kolo :D[2]: Ke státnicím gratuluji, to je rozhodně úspěch!
    Právě mi také přijde, že předsevzetí absolutně nemají cenu.[3]: Přiznávám, nohy protestovaly už při té zumbě, natož druhý den. ale nějak jsem je rozchodila.[4]: To jsem ráda, moc děkuji :) Každý máme svoje životní tempo, za to se nestyď! :)[5]: Jsem všude, nějak zvládám. Na úkor jiných věcí, třeba úklidu :D[6]: Držím palce, určitě zvládneš něco shodit.[7]: Rukavice jsem si brala, né že né! :D
    I neshody musí někdy holt ýt. Vyřešili jsme je, prozatím.[8]: Rozhodně kupředu![9]: To jsi dobrá! Já jsem na dárky hrozný lempl..[10]: Děkuji, krásný nový rok![11]: To znám! Já vyzvedávala ještě 23. na poště poslední :D[12]: Myslím, že je to jen záminka nežrat už během dne.[13]: To mě teprve čeká, píšu. Jak říkáš, dlouhý a nepříjemný boj. Hlavně, že už ji máš za sebou! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak at vše v novém roce vyjde..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč