Lednování dvacet-dvacet


Well, well, už měsíc žijeme ve dvacátých letech 21. století. To je co?
Na svůj diářek jsem nezanevřela ani v novém roce, za což si tleskám nahlas. Je pravda, že jsem si v lednovém plánování zjednodušila práci použitím samolepek - nepřišlo mi, že bych časově ušetřila - a poprvé jsem aktivně užila washi pásku z NDR. Zatím tak jako neobratně a cvičně, ale to se poddá :)


Vzhledem k tmu, že týden má sedm dní (což je pěkně pitomé číslo), zbyl mi vždy jeden rámeček na stránce úplně volný, proto jsem ho nadepsala jako "doodle" = čmáranice a týdně jsem vyplňovala políčko nějakým náčrtkem takové nejvíc vystihující situace nebo pocitu pro ten daný týden.


- prvního cesta vlakem do Prahy s prošlým ISICem o jeden den
- sraz s kamarádkou, kterou jsem neviděla přes rok
- celý zbytek týdně na praxi
- pravidelně jsem po obídku ochutnávala svařák, který dávali na praxi návštěvám.. jako dobrý



- úspěšně jsem si zašla ten ISIC prodoužit
- odeslala jsem ke kontrole kus teorie bakalářky
- ochutnávka veselých brownies - kamarád pekl (akorát jsem tedy byla zklamána z účinku.. prostě jsem byla opilá rychleji z menšího množství alkoholu než obvykle)
- udělala jsem si radost novými Shellac nehty (nesnáším dělání maniúry, vůbec mě to nebaví!)


- dvoudenní kurz Plicní RHB + přespání u kolegyně z práce a parádní pokec u vínka, ačkoli je mezi námi rozdíl dekády
- poslední den povinných praxí EVER!!!!
- ochutání žateckého piva (nic moc zážitek)
- výlet na maturitní ples (níže je zviditelněn lístek - zbylo mi i místečko na nalepení :))
- společná zumba s Ali a Ari




- pěší výlet z Prahy na Okoř, dá se tam pohodlně dojít (článek bude;))
- po dlouhé době jóga a dokonce s Ali
- sraz s ♥ už odpoledne a procházka po Divoké Šárce
- již druhá přítelova rýmička v posledních třech mesících
(dle jeho slov:hlavně abych se nenakazila já - aww rozkošné)



U kalendáře na další měsíc mi zbylo místo, které mne napadlo vyplnit přečtenými knihami a dokoukaným seriálem. Jsem na sebe pyšná, konečně jsem se vrhla do čtení (alespoň na chvilinku) a zvládla jsem vánoční dárek 151 dní Pacifickou Hřebenovkou (o té jste mohli již slyšet tu, protože mě donutila napsat si Bucket list). Seriál bych měla shlédnutý rychleji, ale koukala jsem se na něj jen s přítelem ♥, takže se nám to malinko pozdrželo. Nicméně v knižní podbě už na mě Zaklínač čeká na poličce a velmi vyčítavě na mě zírá. Ale Boží hrob mám skoro dočtený, tak na něj velmi brzy přijde řada.

Trošku škodolibě se zeptám.. už jste porušili svá předsevzetí?
Předsevzetí ignorujíc
Lu Wild


Komentáře

  1. ZahradaCihelna31. ledna 2020 v 2:31

    Ne, žádná si nedávám.😊

    OdpovědětVymazat
  2. Máš supr diář, moc se mi líbí. Co se týká předsevzetí, tak ta si nedávám 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Diář máš moc hezky kreativně udělaný a gratuluji k pokroku s bakalářkou! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky vymyšlené i provedené! Kéž bych se k tomu já dokopala :D
    Já jsem zatím nic ze svých předsevzetí asi neporušila. Občas ujedu s jídlem a sním toho víc než bych chtěla nebo něco nezdravého, ale snažím se si to nevyčítat a příště to udělat líp.

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně se nenudis :) moc se mi líbí tvé kresby:)
    My měli na městě od listopadu do ledna vánoční chaloupku, kde se prodával punc, svařák a mošt. Byla jsem tam na brigádě. Lidi si tam zvykli po práci chodit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takové radosti je příjemné číst. Na to ,že mám Prahu téměř za rohem, tak u Divoké Šárky jsem ještě nebyla a přitom tam chci, haha. :-) Nám se zatím ta rýmička vyhnula, uuuuuf. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Seš dobrá, já mám v plánu Zaklínače teprve dokoukat a potom uvažuji o knize, ale ještě nejsem pevně rozhodnutá. A ne, neporušuji, předsevzetí se zatím snažím úspěšně/ plnit ;)

    OdpovědětVymazat
  8. toto je skvelý nápad, do niečoho podobného som sa chcela pustiť aj ja, ale stále som sa k tomu nedostala xD

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem se dala už do koukání Zaklínače, protože jsem musela nejdřív dokoukat Hru o trůny :-) Jde to pomalu ale baví mě to :-)
    Knihu jsem ještě nečetla ale také mě čeká.
    Máš vážně nabité dny to je jen dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja si tiež svoje tvorenie v diári zjednodušujem nálepkami :D A to voľné miesto (a lá 8. deň) zas ja používam na poznámky. Napr. že v ten týždeň začína nejaký film v kinách :)

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: Já také ne, proto ta záludná otázka :)[2]: Děkuji moc! Tak to jsme dvě :) (respektive už 3 i s Cihelnou :))[3]: Děkuji! No, teď toho pokroku zase ubylo.. se k tomu nemůžu dokopat, achjo.[4]: Díky,ale tohle zvládne každý :)[5]: Výčitky ničemu nikdy nepomohly, jen se budeš cítit zbytečně pod psa. Držím palce s nadálým plněním![6]: Tak to bych si taky zvykla! :D Já a svařák, hmm..[7]: Máš štěstí, na přítele už stihla zaútočit znovu..[8]: Dokoukáno máme, teď čtu knížku a jsem ráda, že jsem se rozhodla nejdřív vidět seriál. Jinak bych byla ve jménech  časech dost zmatená, takhle se mi překvapivě vše ukládá a třídí.[9]: Jen do toho![10]: Chápu, jede seriál po druhém! :D[11]: Také dobrý nápad! Jaké samolepky používáš? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Proč má týden sedm dnů, přesně to řeším, když každý rok vytvářím mamce k Vánocům diář :D Poslední (osmý) den nechávám na poznámky, ale přijde mi to osobně neefektivní. Napadlo mě tam zakomponovat přehled celého měsíce a zvýraznit ten aktuální, ale nevím.. Až jej zase budu v prosinci vytvářet, tak zvolím cestu nejmenšího odporu a už vidím, že tam budou budou zase poznámky :D Ty obrázky jsou také super nápad, moc pěkné!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč