Můj první bucket list

Ahoj.
Tak jsem dočetla knížku, první v roce 2020. Neočekávám pochvalu, jen musím nějak začít. Byla to kniha, která mě donutila se zamyslet. Do recenze se mi nechce, za prvé si nemyslím, že by mi šly a za druhé mě ani moc nebaví je psát, jsem zjistila. I tak, tahle kniha je specifická - je dobrodružná, vtipná, šílená, odvážná! Titul zní: 151 Pacifickou hřebenovkou. Doporučuji neposedným povahám s toulavýma botama, kteří třeba nemají odvahu udělat ten opravdový krok nebo se snaží vyrůst a mít reálné cíle. (Mě kniha totálně nakopla!)
Když jsem knihu otevřela, vypadl na mě BUCKET LIST. Až na dvě položky nevyplněný a jenom můj. Hmm... Nikdy jsem si vlastně žádný takový seznam nenapsala a ani jsem nechtěla začínat. Jenže po dočtení knížky jsem nemohla jinak. Musela jsem se zamyslet nad šílenostmi, které jsem kdy chtěla udělat, ale byly.. moc šílené no. Až teď mi došlo, že si přece můžu dát i "nesplnitelné" cíle, o to větší výzva. Že si můžu dovolit snít, jako jsem snívala když mi bylo deset nebo patnáct. Věk je relativní a věřím si, že co si umanu, to jsem schopna zvládnout. Tím spíš, jak mi soustředění upoutává bakalářka a blížící se státnice, tím spíš jsem měla chuť se nechat prostě unést...
Hodně blogerů si píše zhodnocení minulého roku a očekávání do dalšího, toho současného. Já si tu místo toho
tímto odložím svůj praštěný seznam :)



Nebyla bych to já, kdybych si ho už nestihla zapatlatat kafem..
1. Přečíst tuto knihu
2. Být laskavý a odvážný
3. Island
4. Mít Bc. (letos!)
5. Pořídit si psa (z útulku)
6. Doučit se němčinu (nějak použitelně)
7. Pracovat v hospodě (stýská se mi po takových brigádách)
8. Tandem paragliding
9. Projít Peru
10. Gruzie na koních
11. Navštívit ostrov
12. Vyjet na výpomoc za ubytko a stravu
13. Uspořádat blogový výlet/sraz
14. Fetish Club Berlin - Kitkat (nechte si ty výrazy, co máte v obličeji! nemám svaozář, navíc v Berlíně se to bere jako normální taneční klub)
15. Týden vanlife
16. Workshop/kurz krasobruslení
17. Karaoke party
18. Vidět polární záři
19. Nacházet radost v maličkostech
20. Mluvit i o špatných věcech, říkat NE
21. Být šťastná :)
22. Žít v partnerství
23. Získat přezdívku

Jak tak koukám, něco je náhodou i splnitelné! A ano, některé položky jsou ve stádiu zbožného přání, jiné na dlouhodobější běh.. Ale kdo ví :) Každopádně seznam mi visí na nástěnce, kdybych si ho chtěla náhodou připomínat.

Máte něco takového? Co je váš momentální cíl?

Sněte.
Lu Wild

Komentáře

  1. Moc hezký :). A tedy jestli mohu - z pohledu mého věku a tedy spíš z pohledu dlouhletých zkušeností ti garantuju, že ani jedno z těch přání není nesplnitelné :). Akorát netuším, co to je ten Berlín :-D. Ale určitě je splnitelnej i ten :-D.  Držím palce :).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi přijde, že je to všechno splnitelné! Je hezké mít takový seznam a jednou se ohlédnout a řict si: jo, tohle všechno jsem prožila.

    OdpovědětVymazat
  3. Takový seznam nemám, ale připomíná mi jednu knihu, kterou jsem četla.
    Na svém blogu jsem uplynulý rok nezhodnotila, ale ráda bych, abych na něj měla více času. V osobním životě si přeju jen jedinou věc, aby byl tento rok lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Snění je úžasná věc, bez něj by život byl hodně ochuzený a snít můžeš v jakémkoliv věku :-). A když si čtu ty tvoje cíle, mně se zdají splnitelné všechny, když budeš moc chtít, jsou tvoje.. :-). Bylo by zajímavé seznam neztratit a po létech se k němu vrátit.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký seznam! Moc semi tenhle nápad líbí, hned jsem zapřemýšlela co bych sichtěla dát za sny a cíle já :) Určitě by tam také bylo - vidět polární záři, pořídit si kočku, naučit se jezdit na koni... Celkově si letos dávám předsevzetí žít více aktivně a nečekat až se něco stane nebo se naskytne příležitost :) Moc držím palce ať se aspoň některé body tvého seznamu stanou skutečností :)

    OdpovědětVymazat
  6. "Začni s tím hned teď"...... Připomnělo mi to film Než si pro nás příjde. Dva chlápkové , kteří už opravdu neměli moc času ,ale všechno co si napsali ještě stihnuli......

    OdpovědětVymazat
  7. To je super. Přeji, aby se Ti většina, nejlépe všechno, splnilo.
    Moc ráda čtu, akorát teď na to nemám čas, protože mám před maturitou. To je můj nynější největší cíl a pak se dostat na výšku.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý seznam, dobré vize do budoucna ;) Já mám také takový seznam, co bych ráda v nejbližší době, beru ho jako malé kroky k velkým cílům.

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, moc pěkný bucket list! Hodně štěstí s plněním!

    OdpovědětVymazat
  10. Projít si marsovske pouště na velbloud..Zatím nesplnitelne, ale kdo ví, třeba se dočkáme..

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je moc pěkný seznam. Já žádný takový nemám. :) Ale přeji ti, aby se ti to splnilo.

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou správně praštěné nápady! :-D Některé máme i společné, taky bych jednou v životě (nejspíš v hodně vzdálené budoucnosti, než na to našetřím) chtěla vidět na vlastní oči polární září nebo se odvážit a vystoupit na pódiu v karaoke baru. Pořídit psa mám také v plánu a už letos na jaře. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. To je super :D Taky mě to namotivovalo si něco takového hned udělat! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Toto vyzerá naozaj dobre! Sama som si podobný zoznam pripravila a som zvedavá, ako to pôjde. :) Veľa šťastia pri plnení. :)

    OdpovědětVymazat
  15. To je vážně nezvyklý nápad, nikdy jsem taky takový seznam neměla ale nalákal mě tvůj článek, že si ho asi zavedu také :-) máš moc nápadité výmysly, i spousty z nich jsou reálné :-)
    Já na to nemám takovou fantazii

    OdpovědětVymazat
  16. Tu knihu o PCT si chci přečíst už dlouho, pořád na ni někde narážím, jakoby mi byla souzená. :)Máš bucket list plný krásných snů. Já sním i bez seznamů (a ty sny si i nadšeně plním), ale na letošek jsem si sepsala roční seznam na dodělávky na bytu a další dlouho odkládané úkoly, do kterých se mi odhodlává podstatě hůře.

    OdpovědětVymazat
  17. Ja mám bucket list od začiatku roka a postupne naň pridávam sny, zároveň už teraz viem, že niektoré z nich si splním už tento rok... A niektoré sa tam bojím pridať, lebo sú odvážne a ťažko splnitelné ale asi o tom je práve ten bucket list, aby sme si viac uvedomovali, čo všetko chceme a že to máme možnosť dosiahnúť.
    Z tvojho bucket listu si na svoj požičiam karaoke party a polárnu žiaru :)
    Snáď sa ti toho splní čo najviac :)

    OdpovědětVymazat
  18. Snít je naprosto v pořádku.
    To mi připomnělo můj malý seznam míst, které chci vidět. Taky, že se mi to minulý rok docela povedlo. Akorát tedy napsaný v poznámkách v mobilu. Je to fajn nápad, bavilo mě si odškrtávat postupně ty místa, která jsme navštívili. Myslím, že letos to uskutečním zase a přidám k tomu moje nové cíle. Jeden z nich je pro mne nejdůležitější a to je donosit v pořádku mimčo a pak začne ta pravá zábava na cestách. :D :)
    Přeji, ať se Ti toho splní co nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já si před pěti lety sepsala seznam 200 přání, která jsem si chtěla splnit do 25 let (které mám letos v květnu). Nedávno jsem se k němu náhodou vrátila a dost jsem se u některých bodů zasmála. Na druhou stranu jsem byla překvapená, kolik jsem toho vlastně stihla (i když jsem na ten seznam úplně tak na tři roky zapomněla), a i když je toho cca tak čtvrtina, tak mě to hrozně potěšilo. Asi se k nim časem vrátím a udělám na blogu rekapitulaci, co se mi povedlo a co ne. :)
    Tvé body jsou rozhodně splnitelné, budu držet palce při jejich plnění.

    OdpovědětVymazat
  20. Super nápad,  ja mám toulavy boty az az,  nekdo mi doporucoval knihu Moje pacificka hrebenovka,  psala ji holcina z Vysociny,  ale tech 151 dni vypada taky dobre,  urcite po nich sahnu :-) jee blogovy vylet :-D!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč