Dášina fotovýzva 3x3

Ahojky!
Nakonec jsem se rozhodla zúčastnit se ještě fotografické výzvy u Dáši. Myslím, že tyto blogové výzvy stmelují kolektiv, roozšiřují povědomí jednotlivých blogerů a umožní objevit nové tváře, které nás všechny mohou obohatit. Proto říkám: jen víc nápadů a výzev! A jak lépe podpořit a rozšířit krásnou myšlenku než být aktivním účastníkem? Uznávám, přidávám se na poslední chvilku, protože výzvu jsem objevila teprve včera, ale lepší trošičku později než nikdy :))

Pointou je nafocení a zveřejnění 3x3 fotek - 3 témata každé obsahující tři fotky. Celkem tedy devět fotek, témata jsou volná.




1. téma: Výhledy z práce

Co si budeme povídat, poslední dobou trávím skoro nejvíce času právě v práci. Ale ráda. Je pravda, že někdy jsem dost unavená, ale ono práce s lidmi je vždy vyčerpávajíc a svým způsobem na pěst. Pak stačí podívat se z okna.

Pošmourné ráno.


K večeru.



V noci.


2. téma: Květena u cesty známá i neznámá

Prostě se ráda rozhlížím kolem sebe a hledám v pangejtech všechno možné. Krom odpadků se mi občas zadaří najít i něco fotogenického.






3. téma: Moje poslední večery

Aneb takhle přesně by teď mé večery vypadat neměly, měla bych se věnovat daním a bakalářce a přihláškám na navazující vysokou. Hlavně, že to vím :)


Volejbal - pro mě srdcová záležitost a můj oblíbený sport! Pevně hrávám každý čtvrtek.


Hry, to je moje! Poznáte tuhle karetní?


Saunění v neděli. Úžasná věc na relax a zároveň na posílení imunity.


Lu Wild

Komentáře

  1. Hmmm, teď jsi mě inspirovala, možná bych mohla taky nějakou tu výzvu vyšpekulovat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, tak vůbec nevím, co za karetní hru to je a to mám sama karetní hry moc ráda! :-DNicméně krásné fotky, jsi vážně šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc mě baví, jak každý má jiná témata fotek. Dobrá výzva, a ty jsi ji moc hezky zpracovala (snad se ti tak pěkně podaří i bakalářka) .-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lu, vybrala jsi hezká témata a na poslední chvíli je stihla zveřejnit. Moc děkuji za účast, výzvu jsi zvládla báječně. Fotky výhledů z práce jsou super, vypadá to, že pracuješ od nevidím, do nevidím. .o) Skvěle si všímáš drobností u cesty a díky tomu máš krásné i druhé téma. A třetí je o ralaxu, který je prostě třeba. Věřím, že i s ním tu bakalářku zvládneš. :o)
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jsi napsala, co nám výzvy přináší a už jsme jich absolvovali hodně, já sama jsem, myslím, dávala dvě výzvy a snažím se vymyslet další. Hezky jsi se s výzvou poprala, i když píšeš, že na poslední chvíli. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Surová výzva. Ty výhledy večer a v noci jsou krásné :)
    Ja chodím pravidelně každý čtvrtek a neděli na tenis a o víkendu na koně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prima zvolená témata a parádní fotky. Výhled z práce je moc pěkný, zejména ten večerní a noční. Detaily rostlin jsou úžasné a nejen prací živ je člověk :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda poznávám nové a zajímavé blogy a jsem ráda, že jsi se přihlásila. Líbí se mi vybraná témata i fotografie. Kanasta je oblíbená karetní hra naší rodiny.

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, volejbal taky miluju a chodím hrát v úterky :)

    OdpovědětVymazat
  10. I když na poslední chvíli, přesto parádně splněná výzva!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně splněná výzva - pohledy z okna jsou krásné - určitě skýtají trošku uklidnění.
    Přeji hezké odpoledně Iva.

    OdpovědětVymazat
  12. K těm prvním fotkám.. musím říct, že je z okna koukám hrozně ráda. :D Kolikrát za den se zastavím a pozoruju a přemýšlím.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pane jo, držím palce, ať se daří usměrňovat morálku a odolat svodům zábavy před učením :-D Nezávidím...

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím. Pěkně fotky ze života, jaký je. Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je pěkná fotovýzva. A obdivuji studium při práci a držím palce.

    OdpovědětVymazat
  16. Práce s lidmi je vážně těžká. Přeji hlavně pevné nervy. :)
    Fotky jsou hezké. Já mám kolikrát představu, ale realita mi úplně tolik neklape. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ty byla povedená výzva, už jsem nějaké viděla a všechny se mi moc líbily, ta Tvoje taky...:)

    OdpovědětVymazat
  18. no výhled na koleje a silnici by mě řádně deprimovali, ale fotky květin a přírody jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  19. Kanasta... vždycky jsme ji hrávali na rodinné dovolené, chybí mi to :/výzva je super :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pekne , pridavam se k ostatním , moc uzasne napady na vyzvy . :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jééé, děkuji za návštěvu, dlouho u mně nikdo nebyl.😊 Fotovýzva vypadá zajímavě. Kdybych o ni věděla dřív, možná bych se zapojila. 🤔 Fotečky musím pochválit, máš je moc hezké.😎😊
    Někdy je třeba relaxovat a vypnout...I když by člověk měl zřejmě dělat důležitější věci. 😃

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč