Větvičkový třetí měsíc

Ahoj všichni!
Třetí měsíc roku se pomaličku blíží k závěru, je tedy čas na klasický diářový přehled. Tento bude ještě naprosto normální, ačkoli z důvodu karantény trochu omezený v událostech, což ale neznamená, že se vůbec nic nedělo! Jen jsou to akce trošku jiného typu. Více v celém článku ;)



Jak vidíte na úvodní fotce, tématem byly větvičky, lístky.. Prostě takový vodovkový freestyle. Zachtělo se mi po delší době odložit fixy a oddechnout si u nepromyšlených tahů štětcem. Něco vypadá lehce odflákle, něco se mi naopak docela povedlo. Kreslila jsem stylem: vypnuté přemýšlení nad rozvrhováním stránek i dní, vlastně intuitivně. Hrozně jsem si u toho odpočinula! Samozřejmě se z tohoho typu tvoření diáře pak pramení zvýšená chybovost (například u závěrečného kalendáře, všimněte si, že boxíky 24., 25., 26. jsou o řádku delší než měly být). Navíc když jsem skončila, zjistila jsem, že mi chybí u dnů v týdnu datum! Takový detail, že.. Ty jsem tedy dodělávala asi o hodinku později.


- zkoušeli jsme nový recept: Cheesecake z burákového másla
(protože potřeboval ztuhnout přes noc, ♥ vstával v šest a patlala polevu, abych si ho mohla dát k snídani před prací!)
- víkend v práci, kdy kolegyně dělala domácí suši, já ořechové šneky
- píšu bakalářku, tentokrát metodiku
- povolejbalová noční procházka podél Vltavy až domů
- zrušená nedělní večeře s ♥ na poslední chvilku (to mě trošku naštvalo)


- rekordní účast na kondičním cvičení, jsem pyšná!
- pondělní véča už proběhla, prý k MDŽ :D
- návštěva zubařky, čištění kanálků
- tiskla jsem v práci veškěré podklady pro dańové přiznání, uf!
- volejbal a pivo za odměnu - poslední před karanténou
- karanténa a tím zrušení všech mých víkendových plánů a to jich zrovna mělo být hodně


- oprášení kytary a trénink nových písniček
- v úterý 17. odpoledne příjezd k ♥ (kde už jsem přes karanténu zůstala zatím dodnes, pouze s občasným odskočením do práce aneb trénink společného bydlení)
- první hraní her přes skype (město, jméno, zvíře,..)
- nový recept! kari s ananasem - dokonalost tedy
- učím ♥ hrát autobus (karty)

- v práci řešíme administrativu, články, nápady na rozvoj - vše, na co není v běžném provozu čas
- snaha o odeslání daní poštou, marný - zavřeno
- vařila jsem kuře na paprice
- wine jóga (♥ a jeho kluci jsou z toho úplně vydření, že to jako existuje :))
- Skype kavárna s Ali :)
- hrajeme s ♥ nintendo, hra Good job
- hned další dva Skype hromadné hovory s partou
- za dva dny jsem dokončila sedmidenní kurz italštiny :)


K tomu všemu pravidelně píšu bakalářku a otázky na státnice. Co kdyby přece jen byly.
Jinak už lezu po zdech z toho nuceného pobytu doma. Já, akční a společenská osoba a oni mi udělají tohle! No, tak alespoń spím :)

Jak jste na tom vy? Ještě jste nezabili své drahé polovičky? Nějaký tip na nový recept bez pečení? :) (Mám pocit, že většinu času v karanténě vaříme a jíme! :))

Hlavně se z toho nepo..!
Lu Wild

P.S. Chápu, že jsou opatření potřeba! Vydržme!

Komentáře

  1. "...oddechnout si u nepromyšlených tahů štětcem." ... ach, krásné. Přesně proto jsem vzal do ruky štětec já.
    Musím uznat, že se mi moc líbí tvoje plánování a hlavně to, že se v každém tvém měsíci odráží část tvé osobnosti. To je peckoš. Je to super z toho důvodu, že je celý diář TVŮJ, jakože kompletně. Prostě ty v diáři. Geniální nápad, určitě něco takového taky zkusím.
    Větvičky a lístečky se mi moc líbí :)
    Já jsem pekl troje pečivo z domácího těsta, kdybys chtěla, podělím se o recept... no... výměnou za ten cheesecake z burákového másla. Už jen nad tím názvem totálně slintám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Také je mi to nepříjemné, ale aspoň chodím babičce a dědovi pro oběd a kontroluji koníky, takže jsem venku aspoň někdy. Ale už mi chybí tenis. Ten samozřejmě hrát nebudeme. Myslíme si, že se celá sezóna zruší :/.. Uvidíme.
    Já se učím na maturitu, i když nevím, jestli bude.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji ti, aby ti bakalářka vyšla, jak nejlépe to jde. A doufám, že ty otázky neděláš zbytečně, já když jsem dělal otázky na učňáku, tak jsem doufal, že nebudou, abych nemusel na tu zkoušku, ale nakonec by mě spíš asi ve výsledku štvalo, že to byla zbytečná práce :D i když nebyla by, protože by zkoušky jen byly později.Já karanténu trávím psaním různých seminárních prací, o penězích, platebních kartách, o reklamách, o rozdílech reklamách v TV a v rádiu atd... A při volných chvilkách se učím své věci a nebo píšu blog,  dokonce jsem zjistil, že to samostudium mi celkem vyhovuje, protože se nestane, že kvůli rozvrhu ve škole (samozřejmě Vš a Sš je něco jiného) budu muset v jeden den zpracovat 100 věcí, na všechno máme termín do týdne, takže si můžu krásně rozvrhnout, co kdy udělám informace si najdu na internetu, takže se to i učím a je to zábavnější, problém bude až přijde ta maturita, jestli se to na tom podepíše no...
    Ale jinak já nejsem společenský člověk, takže mě nijak nevadí, že nemusím ven. Projít se jít někam můžu (i když to nedělám) a mezi třicet lidí do třídy... to jsem rád, že nemusímJé kuře na paprice, to je moje oblíbené jídlo :D. Mohla bys o tom napsat recept, pokud tady není, jestli je tak se omlouvám, ale rád si přečtu jak třeba to vylepšit atd...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se taky bojím, že po karanténě ze mě bude koule :D hodně vařím, hodně peču. Ale snažíme se i chodit na procházky nebo cvičit doma :) Přítel teď mají volno v práci, tak jsem i ráda, že ho mám doma a vím, že se mu nic nestane. Zatím mě neleze na nervy tak doufám, že ani nezačně :D Přeju si jen, aby to brzy odešlo. Také jsem spíše společenský člověk :D A otátky ke státnicím mám taky v plánu - kdyby náhodou :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je i tak vážně nabitý měsíc, jak to jen děláš :-) je vidět, že jsi akční nápaditá a společenský osoba a to je dobře, ten život je potom pestrý. Stíháš tolik věcí.
    Jak se dá dělat jazykový kurz online? existuje něco takového nebo to byl normální kurz z očí do očí jak se říká? :-)
    Já moc nepeču, ale přítel jo, tak třeba Míša řezy jsou úžasné, ale to je pečené, pak ještě jsem zkoušela raw mrkvový dort, je spousta receptů i na internetu a jsou famózní

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, to je pěkné. Ale nepropíjí se ti ty vodovky? Mně se kolikrát propíjí i obyčejný inkoust...Líbí se mi, jak jsi aktivní i v karanténě. Já jsem ztratila většinu motivace, takže buďto pracuji z home officu, nebo nic nedělám. Na tvoření není absolutně žádná nálada. :(

    OdpovědětVymazat
  7. Už kolikrát jsem se o nějaký ten diář snažila, ale prostě u toho nevydržím. :D Teď jsem si vzpomněla na "deník", s kterým jsem začala někdy v lednu a už jsem na něj zapomněla. Kdo ví, kdy ho opráším. :D
    Wine jóga je fakt real?! Hej, tak to chci!!! :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to pěkně rozvrhnuto. Já jsem si spíše udělala v diáři různé doplňující kresby a baví mě to mnohem více, než takto vytvářet bujo. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to držím palce aby ti bakalářka dopadla dobře :-) Já jsem celý den v "práci" takže se vidím s přítelem skoro vždycky jen večer. Já v této době zkouším různé pomazánky a chleby :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Obdivuji všechny, kteří se tak poctivě svému diáři věnují :D A přeji hodně štěstí s BP, zrovna taky dopisuji :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásný! :) Nevím proč, mě zase na nějakou chvíli přestalo tohle diářkování bavit, ale jsem si jistá, že mě to brzy zase chytne :D

    OdpovědětVymazat
  12. vůbec to nevypadá odfláklé, je to hezké :))

    OdpovědětVymazat
  13. Je to naozaj krásne, podarilo sa ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to moc hezky, umíš krásně malovat :)Taky jsem chtěla letos si vést diář :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásny nápad s takýmto diárom :) Nič prečačkané, krásne a jednoduché kresby, ktoré sú také upokojujúce. Tiež by som si chcela viesť diár, ale vždy ma to prestane baviť po asi 2-3 dňoch a potom zapadne prachom niekde v šuflíku :DÚplne ťa chápem v tom byte, tiež bývam v byte a idem sa medzi tými stenami zblázniť, už ani otvorený balkón a okná nepomáhajú :D Tip na nepečený recept by som ti dala veľmi rada, ale žiaden ma veru nenapadá, iba tie pečené, ako naschvál :/

    OdpovědětVymazat
  16. [1]: Děkuji, jsem ráda, že se líbí :) Recept určitě dej, dej! Pokusím se vyhrabat ten cheescake :D[2]: Budu držet palce s maturitou§[3]: Díky, díky! Zatím to vypadá, že státnice zase normálně budou, takže se můžu zvesela učit dál! :D Ok, recept na kuře na paprice, to si píšu! :)[4]: Přeji, ať to spolu zvládnete co nejlépe! :)[5]: dneska už se dá obojí. Já měla kurz na onlinejazyky.cz zdarma, takže to byla různá cvičení a slovíčka. pokud si ale koupíš kurz, myslím, že je tam možnost normálně skype konzultacích z očí do očí :)[6]: Ona ta nálada zase přijde! Nelámat přes koleno! Kupodivu vodovky jsou v pohodě, jen se lehounce zvlní papír, ale nijak dramaticky.[7]: Fakt je! :D Dokonce jsem asi rok zpět byla na beer józe ve dvojicích normálně na lekci! :D Je to božíí![8]: Super :) Každému vyhovuje to svoje, v tom jsou diáře úžasné! :)[9]: Zas si alespoň nepolezete na nervy :)[10]: Díky, taky držím palce![11]: Děkuji![12]: Třeba ano, jen si počkej :) Ono se zas tvořící nálada vrátí.[13]: Dekuji![14]: Díky![15]: To ještě stíháš, jen do toho![16]: Děkuji :) Viď, je to na palici. Tak už to snad končí všechno! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč