Zlaté rybky pro únor

Hola, hej!
To bylo ale dnes krásně, že? Alespoň u nás ano, že by začínalo jaro? :) Tímto článek se společně vrátíme ještě do února, protože tu mám klasický diářový přehled měsíce.
Jak už název článku napovídá, tématem byly rybičky, ale ne obyčejné, nýbrž tzv. koi fish - japonští sumečkové. Pro sebe jsem je překřtila na zlaté rybky a zvolila základ šedé a oranžové barvy. Oranžovou mám ráda, vzbuzuje se mně energii, pozitivismus.. A toho není nikdy dost!
Kdo by rád načerpal nové síly, zbytek v celém článku :)



- tříhodinová procházka s našima po krásác rodného městečka
- sraz v čajovně po dlouhé době (čajík, vodnice) s přespáním
- klasické hodinové zpoždění ČD když jedu já
- příjemný holčičí pokec nad dortíkem
- s přítelem na oslavu narozenin
- večeře se spolubydící a stěžovačka na švihlé pacienty


- melouch v podbě rhb krční páteře u známého
- lékařská knihovna
- učící seance na státnice (2x)
- lekce zumby s holkama
- volný den s přítelem (konečně!), společný oběd, maraton Heroes III, kdy jsem nad ním vyhrála!
- zase cesta domů, přítel nakonec zůstal na večeři u našich a byl z toho vlastně příjemný večer :)
- naši se scvokli, takže jsme šli v sobotu běhat na ovál! všichni!
- konečně jsem přemluvila kluky na kulečník
- učení s přítelem, učení s kamarádkou
- lekce trampolínek - no, vypustily jsme duši! ale zachránila mě odměna v poobě řízku :D


- vínečko při Masterchefovi
- měření plikací na bakalářku
- sauna večer, jen a jen pro mě
- vaření s přítelem
- odeslala jsem přihlášky na následné studium
- sraz s bývalou kolegyňkou nejne kvůli daním
- po sto letech squash, málem mi upadly nohy následjící dny
- "zbytečný" výlet na Kladno pro jeden papír ze studijního do bakalářky
- sraz s holkama ze základy po roce a půl!
- oslava 55. narozenin nevlastního tatínka


Přečteno:

Boží hrob - Kristoff
Zaklínač I. - Sapkowski
Úplně cizí lidé - L. Moriarty

Toť vše k docela pohodovému, prodlouženému únoru. Vzhůru do dalšího měsíce, bude určitě skvělý! :)

Krásný týden!
Lu Wild



Komentáře

  1. Téda, stihla jsi toho opravdu hodně.
    Koi kapři, o těch mi stále vypráví devítiletý sestřeničin syn. Je blázen do rybaření. O rybách mluví furt :D
    Já jsem squash nikdy nehrála, hraji tenis. Ale pinkala jsem o zeď, ale squash fakt ne. Teď o víkendu jsem se koukala na MČR ve squashi, to je mazec, bych se tam se soupeřkou pobila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle diáře mám hrozně ráda. Taky jsem letos "vyráběla" vlastní a bylo to super.

    OdpovědětVymazat
  3. Chystám se přes rok si vyrobit taktéž vlastní diář na další rok :D Doufám, že z toho nevycouvu.
    Moc se mi líbí ten tvůj :) obdivuju ty obrázky. Nevim, jestli bych u toho vydržela po celý rok, máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten diář a jeho zpracování se mi velmi líbí, kéž bych byla také tak šikovná a odhodlaná :D A stihla jsi toho opravdu dost, to je super! Kolikrát se mi zdá, že nic nedělám, ale kdybych si to takhle sepsala, nebo když to pak takhle vidím, ono je toho docela dost :D

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ty si měla  zase tak akční měsíc a tolik sportů, které za měsíc vyzkoušíš. :-) to ti závidím, že tak dokážeš ten čas zužitkovt. Mě vždy přijde že ho mám málo a nic nestíhám.
    Masterchefa koukáme s přítelem taky, to mě baví, i když sama neuvařím téměř ani čaj :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je parádní diář! :) Já mám stránky podobné, ale už vytištěné od holek z acos :) Moc se mi líbí Tvůj systém. Státnice mě také čekají, akorát jsem se teda ještě vůbec nezačala učit, tak snad vše stihnu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný diář a nádherné kresby ♥ Taky mám ráda oranžovou barvu, je plná energie a pozitivní. Rybičky jsi pro únor zvolila dost vhodně, někdy ke konci února začínají ve zvěrokruhu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Je fakt, že někdy se motáme při hře jeden druhému pod nohy. Občas musíš uhýbat raketě, občas spíš míčku - takhle jsem měla už obrovského moncla na stehně, když jsem neuhnula :D Tenis bych chtěla zkusit, ten jsem zase nehrála já :)[2]: Děkuji za obdiv![3]: Skvělý! Ráda bych se na tvůj podívala :)[4]: Určitě u toho také vydržíš! Ono u toho nádherně vypneš a zrelaxuješ a velmi snadno si zvykneš :)[5]: Je! Je toho mraky, mně taky občas přijde, že se hrozně flákám! Proto tyhle shrnutí. Ukáží ti, že máš být na co pyšná vlastně :)[6]: Komu fandíš? :D Mně ale taky přijde, že nestíhám, o je asi normální..[7]: Díky! :) Uvidíme, jak to se státnicemi vůbec bude..[8]: Děkuji! No vidíš, to mě ani nenapadlo, že mi diář bude ladit se zvěrokruhem! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč