Jaro i v diáři

A je tu další diářový, jak se na poslední den v měsíci sluší a patří. Docela to uteklo i přes nastalou situaci, kdy čas přece jen utíká malinko jinak.

Vzhledem ke karanténě mi bylo jasné, že nebudu potřebovat tolik místa na plánování, protože co se tak dá asi plánovat? Takže jsem se vrátila k rozložení, které se mi osvědčilo i na dobu tábora nebo praxí, kdy není třeba si nic zvláštního vymýšlet, program je prostě daný. Proto jsem tedy věnovala jednu stránku v diáři jednomu týdnu. Bohatě postačila!
Nad tématem jsem uvažovala chvíli. Podívala jsem se na výběr fixek, řekla jsem si, že bych ráda nějakou pastelovou barvu, hm růžovou třeba. Pak už jsem si je sedla k prázdnému diáři a přemýšlela, co s tou růžovou teda provedu. A sakury mi vyskočily na mysl jako první. Plus začalo jaro, takže květy jsou prostě úplně všude! Moc se mi líbí! I kytky i diář :) Akorát jsem se nějak nedostala k dodělání květů i na prázdná místa. Stejně jako kalendář na další měsíc jsem vynechala, není potřeba.


A co jsem stihla?



- začínám cvičit FitFab jógovou měsíční výzvu (kterou jsem úspěšně docvičila celou :))
- zavádíme "telekafe" s Ali
- řešíme spřítelem, co teď -> ofc spolu začínáme bydlet :))
- splněn veliký úklid bytu

- první online přednášky
- procházka prázdnou Prahou - to bylo tak příjemné!
- spolubydla přijela po asi dvouměsících! ladies night
- volejbal se hraje online - rozebírá se hra elektronickou tužkou (což znamená, že pijeme a hrajem hry přes skype :D)

- Velikonoce trávíme na chatě
- koupeme kočky Sphynx, to je docela adrenalin
- nabrala jsem si u babi bylinky do květináče, tak sázím
- vracím se do stájí a zase jezdím na koních!


- je mi nadšeným přítelem ukzán a názorně vysvětlen golf - hm, no. prostě dvouhodinová procházka, kde 80% času jdeme a hledáme míčky
- přišly kořenky, takže sypu koření z těch pitomých sáčků
- pečeme vynikající lazaně
- hra beach volejbalu, když se klasický nesmí

- konfiskuju auto a jedu na chatu, kde ho ale náhodou alespoň vyluxuju!
- makáme na chatě (dřevo, kolečka hlíny, záhonky)
- vidím se s kamarádem slovákm z Ukrajiny :D a jdeme na výlet do bučin
- dělám si výlet za kamarádkou do vedlejšího města
- konečně jdu hrát zase klasický volejbal!

Jinak klasika, k tomu všemu se pořád vaří, jí a myje nádobí. Snžím se stále o bakalářku. Dvakrát v týdnu chodím do práce.

Co bude první věc, kterou uděláte až se zruší opatření? :)

Lu Wild


Komentáře

  1. No jo liška jedna mazaná!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Jinak máš pravdu, že teď do kalendáře není moc co plánovat :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, to je super, že zase jezdíš na koních :-) moc ti to přeji, je to skvělý relax ❤️❤️❤️
    I přes karantenu jsi toho stihla dost :-)
    Já se těším, až konečně budu moct bez strachu vyjít mezi lidi bez roušky

    OdpovědětVymazat
  4. chtěla bych tě poprosit o recept na lazane, pořád nemohu vychytat recept:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nenávidím slunce mám na něj alergii

    OdpovědětVymazat
  6. Teeeda další velmi nabyté dny, tvou energii a náplň dne stále obdivuji jak to vše stíháš, práci, bakalářku, do toho sporty a výlety :-) Inspiruji se

    OdpovědětVymazat
  7. Komentáře vyhodnoceny jako spam :(

    OdpovědětVymazat
  8. Musím si někdy taky tak hezky vyzdobit diář. Achjo!:)

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: To jsem! :)[2]: Moc není.. i když teď už se mi vrací práce k normálu, tak zase bude alespoň tohle mít v diáři zase své místo.[3]: Snažím se o to :D Ne nijak dobře, ale na rekreaci výborný! :)[4]: Dobře, tak ho sepíšu! :)[5]: Hmm, ono se stačí dívat kolem sebe. Kytky a stromy kvetou jako loni, svět se točí dál.[6]: To nezávidím.[7]: Stíhám, nestíhám, jak kdy :D Není to úplně vždy růžovoučké :D[8]: To mě mrzí, nemám tušení proč... Žádné jiné komentáře mi od tebe nepřišly :/[9]: Až budeš mít čas a chuť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tedy napíšu komentář opět, zkusím si vzpomenout, co jsem psala v tom minulém.Je příjemné vidět, jak máš naplněný program i v této těžké době. Já bych tam měla samé valeni se doma 😁
    Užívej i nadále, to je to nejhlavnejsi.

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá skvěle! :) Máš to hezky zorganizované. Já na diář v době karantény ani nesáhla, protože jsem beztak stále doma :D

    OdpovědětVymazat
  12. Prvá vec ktorú spravím, keď sa skončia opatrenia? Hmm. Rozmýšľam. Ja moc dúfam, že sa situácia natoľko zlepší, že už nebude potreba "strážiť" hranice. Aspoň medzi Českom a Slovenskom. Takže si budem voľne cestovať hore dole ako doteraz, bez toho, aby som musela dať 70 eur na test. :(
    A samozrejme, pôjdem do kaviarne a dám si fajnú kávičku. :) Terasy už sú u nás otvorené, už by som teda mohla.
    Inak páči sa mi tvoj diár, je to hneď lepší pocit, keď si ho vytvoríš sama, než keď si ho kúpiš.
    Stihla si toho dosť, aj keď sme mali dosť obmedzený život, tak je to správne. Netreba hneď upadať do depresie :)
    Volejbal milujem aj ja, kedysi som ho hrávala, bola som aj na dvoch súťažiach a prekvapivo sme neskončili posledné.
    Veľa šťastia s bakalárkou :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkný nápad a krásně vedený diář, líbí se mi. Jé koníci, také jsem jezdila před pár lety. Procházku po Praze bych hned brala a sázení bylinek rovněž považuju za jako příjemně strávený čas.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč