Netypický květnový diář

Dnešní diářový článek ke konci měsíce bude netradiční především tématem měsíce. Protože téma vlastně nemá..


Vzhledem k finišování bakalářky, kterou jsem v týdnu konečně celou dodělala, jsem se s celým květnem vůbec nepárala, jak vidíte níže. Prostě šup, šup, abych se mohla soustředit na priority. Červen třeba ještě vůbec nemám.. ale to se poddá :)




- první dny jsem strávila s nevlastní ségrou na chalupě - jen samy dvě, táborák, knihy a klídek; dokonce jsme se spojily ještě s jednou kamarádkou na dálku a zavzpomínaly nad fotkami na gympl a školní léta
- navštívení babičky a zahrádky
- protože jsem blbá, zbytečná cesta na chatu pro zapomenuté klíče po cestě do Phy


- ,,úspěšně" jsem prospala skoro celý den, byla jsem nějak hrozně unavená
- vzdělávám se v oblasti ježdění zas na koních, dostala jsem možnost docházky a neskutečně si to užívám :)
- přežila jsem víkend s maceškou, nevlastní ségrou a jejím přítelem a ségrou, kteří za mnou přijeli do Phy na Dyzajn market
- po dlooouhé době squash s přítelem (a výhra 6:3 :))


- výlet s Miškom do vesničky Svatý Jan pod Skalou
- doběhla jsem na úřad a pojišťovnu dodevzdat součástky daní
- peču rebarborový koláč
- Domíno přijela na byt, tak jsme se sešly na učení a ladies night
- generální úklid bytu.. a pak i druhého bytu


- zneškodňujeme bombu a docela nám to s přítelem jde
- dopsána ta pitomá bakalářka (i přes problém s číslováním stran!!)
- při dalším squashi jsem sebou švihla naznak a praštila se o skleněnou stěnu do hlavy (žiju a vyremízovala jsem 4:4)
- volejbal mimo jiné v dešti (ale byli jsme posilněni domácí sovenskou meruňkovicí)
- učím se na státnice pomalilinku
- a povedla se mi napoprvé dokonalá rajská s plněnými paprikami
- plus jsem dnes zatančila svůj rekord v JustDance (z 650 lidí jsem skončila se skóre 60!!)



Takže asi tak. Hrajete něco na Xboxu/NIntendu/nevím-jak-se-to-všechno-jmenuje?
Mějte pěkný den!
Lu Wild

Komentáře

  1. gratuluji k dopsání bakalářky :) Taky jsem měla problém s číslováním stran, byl to boj :) A do vesničky Svatý Jan po skalou bych se taky ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bakalářka hotová, tyjo, to moc gratuluji! Na Dyzajn marketu jsem se možná potkaly, taky jsem se byla podívat.Líbí se mi tvoje podrobná evidence den po dni. Je fajn, že se k tomu můžeš kdykoliv vrátit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. *zvuk bouchnutí šáňa* Konečně bakalářka z krku!! :D Mě strašně nebavilo ji psát.. Ale největší vzpomínku mám na den, kdy jsem ji odevzdávala. Jela jsem brzy ráno do města, kde jsem studovala, běžela ji tam vytisknou a pak oběhávala po půlce města lidi, od kterých jsem potřebovala buď podpis nebo jim předat její kopii. Tak tak jsem stihla poslední bus domů a nohy mi hořely ještě druhý den. :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že máš znovu možnost jezdit na koních :)
    Já hraji tenis, squash jsem nikdy nehrála. Au, to muselo bolet :(
    Jak přesně funguje JustDance? To proti někomu jakoby soutěžis:)?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to super, že už máš bakalářku napsanou, to já tyhle srandy mám ještě stále před sebou :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře. Takový minimalistický. :) Já si pro květen zvolila motýly a pro červen mám nachystané květiny. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem na diář úplně kašlala. Dělám si ho v iPadu, ale jak jsem nikam nechodila, tak proč se s ním trápit, že. Ale musím zase začít, protože opět zapomínám, že mám někde bejt :DD.

    OdpovědětVymazat
  8. My doma máme xbox a máme koupené CD s tancováním a to mám nejradši :D ono se to nezdá, ale člověk se fakt zapotí! Hlavně, že se Ti při tom squashi nic nestalo a gratuluji k výhře a remíze! :)

    OdpovědětVymazat
  9. V jednoduchosti je krása :) Jinak gratuluji k dopsání bakalářské práce, je to skvělý pocit! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč