Zmrzlinový červenec

Zdravím!
Jsem tu s prázdninovým diářovým plánováním. Po vyčerpávajícím a decentním červnu jsem zatoužila po barvách, aby se mi pokaždé, co otevřu diář, skrze barvy vrátila pozitivní energie. A fungovalo to, protože jsem si za téma měsíce července vybrala ... ZMRZLINU! :) 

Je pravda, že jsem při každém otevření diáře dostala mimo dobití energie i chuť na zmrzlinu a kolikrát si ji i dopřála. No a co, jsou prázdniny :)

Pamatujete se na příchuť Tutti Frutti? Jako malá jsem ji milovala!

- první červencový týden se nesl ve znamení oslav státnic:
s Tinky, s Domínou, volejbalisty, s našima na chatě
- mimo oslavy i pracovní povinnosti
- vyzvedávala jsem náramek pro macešku



- navštívení babičky a mámy v rodném městě
- cesta do Prahy
- ve středu balení na vodu a odjezd do Karlových Varů do kempu
- ve čtvrtek vyplouváme: Ahóóój! 
- ,,udělali jsme se" všichni hned první den (znamená, že jsme se vyklopili z lodí :))
- v sobotu přijela posila, obměnily se posádky a dali jsme si vodnici
- v neděli úspěšný dojezd do Klášterce nad Ohří, prohlídka města a domů


- po půl roce sraz s Mírou na pivko
- volejbalový zápas
- lekce aerojógy (úplně boží jóga v závěsných sítích!)
- v sobotu dopoledne trhy na Náplavce, jóga, celý den s 
- nedělní líný den s knížkou 




- pondělní den jen pro mě, takže: in-line brusle s procházkou (v tom vedru to nebyl úplně dobrý nápad..)
- úterní oběd s 
- odjezd do Plzně na oslavu státnic mých právnických kamarádů
- z Plzně rovnou do práce
- tradiční volejbal
- o víkendu oslava na chatě kytaristé, oheň...

 Náčrtek..

- kondiční cvičení v Rehafitu
- ,,workshop" u kamarádky ve fyzioordinaci na Redcordech
- standartní práce, ale i soukromé pacientky
- sraz s fyziotýmem z práce - paráda! (Holky jsou skvělé, dokonce jsem dostala kytku za státnice a poukaz! Tu nedostávám ani od přítele! :D )
- výlet za Ali do Mostu

Jak jste si užili první prázdninový měsíc? Máte nějaké plány na srpen? Dejte mi vědět!

Užívejte si léto!
Lu Wild


Komentáře

  1. To je opravdu pěkný diář, já mám nejraději banánovou zmrzlinu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, docela akční :) Vzpomněla jsem si na vodák se školou.. hned bych jela znovu :) Já jsem zmrzlinu ještě neměla, tím myslím točenou nebo kopečkovou. U babičky si děláme ledové kafe :) A v Plzni jsem si dala zelenou ledovou tříšť a pak jsem měla furt zelenou pusu a nemohla se toho zbavit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš super diář a líbí se mi, jak si ho děláš zajímavý a svým stylem! :) A měla jsi teda dost nabitý měsíc! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tutti Frutti jsem taky měla moc ráda. :) Ale teď poslední dobou hledám vanilko-čokoládovou a zaboha ji nemůžu najít. :D Tak snad brzy na ni někde narazím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to jsi toho za červenec stihla hrozně moc! :) Moc se mi líbí, že sis takto vyzdobila diář :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. pěkný diář a i šikovná na kreslení a tolik akcí :-O ty jo ses nenudila :) tu příchuť si též pamatuji ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že s diářem sis tentokrát opět vyhrála. Moc jsem se těšila, až ho uvidím! :)) Akorát jsem teď taky dostala chuť na zmrzlinu. Snad bude moje vůle dostatečně velká, abych si pro ni nešla do kuchyně. :D Jinak tuti frutti si nepamatuju, ale jako malá jsem měla moc ráda šmoulovou. A ta taky byla modrá!

    OdpovědětVymazat
  8. Mmm, taky mi děláš chutě na zmrzlinu :P :D
    Měla jsi opravdu nabitý červenec :) ještě jednou moc gratuluji ke státnicím, jsi šikulka :)!
    Pamatuji si, když jsme byli naposledy na vodě (už je to dávno, byla jsem malá), jak jsme se udělali a já se pak strašně bála a nechtěla do toho víckrát vlézt :D a to jsme byli tak v půlce cesty, kam jsme měli dojet :D ale dojela jsem, akorát se strachem, no .... :D
    Moc děkuji za milý komentář :) také jsem moc ráda, že pokračuješ <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  9. Zmrzlinu milujem a v záujme zachovania zdravého stravovania by som sa teda na ňu nedokázala každý deň pozerať. :D Vyzerá to vážne pekne, obdivujem koľko práce si na to vynaložila. :) Moje plány boli zatiaľ čisto pracovné a v auguste u nich zostanem s výnimkou výletov, ale teším sa na september. :)

    OdpovědětVymazat
  10. My na začátku července jeli na dovolenou do Mariánkých Lázní, kde to bylo úplně úžasné a pak jsem měla 2 týdny praxí a začala se učit na státnice. To je i můj plán na srpen, učit se na státnice a úspěšně je složit :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Příjde mi, že tolik akce, jako ty za jeden měsíc, nezvládnu ani za rok! :D Užívej prázdniny i za mě. Já prožívám své první pracovní léto. Na začátku září jedeme s přítelem na prodloužený víkend do hor a v říjnu nás čeká celých 10 dní volna. Na víc letos nemám nárok, pokud nepočítáme Vánoce. :D Tiše ti závidím.

    OdpovědětVymazat
  12. Léto bez zmrzliny není pořádné léto! A koukám, že jsi opravdu zaneprázdněná! Úplně tě chápu, protože já se taky nezastavim :D

    OdpovědětVymazat
  13. Krásny nápad so zmrzlinou. V lete treba letné motívy :)
    Tak vidím, že si mala pekný a plne nabitý prvý letný mesiac. Ja som sa ešte dosť učila na skúšky, a potom som trávila čas s kamarátmi. Teraz už brigádujem.

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá to moc hezky a je vidět, že máš zajímavé dny ♥ :)

    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Obdivujem tvoju schopnosť tvoriť si vlastný diár. Mne sa do toho nikdy nechcelo, pretože niektoré veci plánujem aj rok dopredu a potrebovala by som mať všetky strany hotové za pár dní. Okrem toho by som vždy videla nedokonalosť v čiarach, obrázkoch a podobne. Najlepšie sú pre mňa predtlačené diáre do riadku s rozložením celého týždňa na jednej dvojstrane.

    https://vynimocna.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč