Libo buchty?

 Ahoj! 

Musím se tady prostě pochlubit, nedá mi to. Poprvé v životě jsem pekla kynuté povidlové buchty a fakt, fakt se povedly! 

Mám ráda pečení, ale donedávna jsem byla odkázána na remosku nebo mikrovlnku, normální trouba se do mého miniaturního bytu jaksi nevešla. Někomu možná neuniklo, že jsem se v srpnu úspěšně přestěhovala do jiného bydlení, které již svou velikostí odpovídá standartům pro obývání lidskými bytostmi. Pro mě z toho vyplývají dvě skutečnosti: mám obrovský balkon a konečně i troubu! První pečení muselo proběhnout ve velkém stylu, proto jsem si vybrala právě kynuté buchty. A nejradši mám povidlové, navíc jsem musela povidla zdělat. Jaké náplně milujete vy? Já bych je od nejlepšího seřadila takto: povidla - tvaroh - mák. 

Po úvodu už se vesele kochejte, slintejte, záviďte, jak je libo! :D 


Ze začátku to moc jako buchty nevypadá... Naštěstí nakynou a trouba se postará o zbytek :)


Ještě pocukrovat a jsou dokonalé!


A takhle už si pochutnávám!

Dostala jsem pochvalu dokonce i od táty a ten je na jídlo obzvlášť náročný. Jinak z technické stránky dávám odkaz na dva recepty, ze kterých jsem vycházela a plus mínus se jich držela. Každý totiž udává jiné poměry, TADY je od Florentiny z Kuchařky pro dceru a TU je klasický Apetit.

Na náplň jsem použila asi 350g povidel, které jsem rozehřála v hrnci a svařila s asi 5 lžícemi rumu (hrubý odhad, prostě dokud se mi konzistence nelíbila, tak jsem přilívala). Na každou buchtu přišla asi lžíce náplně, počáteční obavy, aby nebyly suché, se rozptýlily hned po dopečení. 

To by bylo vše, už se ale těším na nějakou další dobrotu, co vyzkouším příště! :) Poselství dne: Udělejte si život sladší! :)

Lu Wild




Komentáře

  1. Mňam, děláš mi chutě :) jsi šikulka! Kynuté buchty jsem zkoušela na jaře podle receptu od Lucky (https://my-serious-zone.blogspot.com/?m=1), také jsme si moc pochutnali :)
    Když jsem byla menší, měla jsem hodně ráda povidla a nejedla tvaroh, teď si ho dam ale z chutí a řadím ho na první místo :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, vypadají moc dobře! Buchty s povidly jsem milovala jako dítě, ale teď se jim spíš vyhýbám... dala bych si spíš s tím mákem ♥ A na tvarohové musím mít speciální náladu :D

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Budu vypadat jako copycat, ale...mňam! :) Vypadají úžasně, jak od babičky. Já mám nejradši tvarohové, ale moje pečení končí u brownies ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají nádherně! Miluju povidlové buchty, ale sama jsem se do nich ještě nepouštěla. Tak snad budu stejně odvážná jako ty a taky je poprvé zkusím. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Zbožňuju kynuté buchty. Dělávala je moje babička ještě v klasické peci a to teprve bylo super, jak byly ovoněné ohněm. Miluji tvarohové s rozinkami :3 Je supr, že chutnaly. Gratuluji k přestěhování :)

    OdpovědětVymazat
  6. no paráda ty jsou ňamky nemám ráda tvarohové přijdou mi takové suché tyhle ty teda jsou ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Já sice povidla moc nemusím, já bych to seřadila tvaroh-mák-povidla :D Ale vypadá to moooc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi šikovná. Já bych tu náplň seřadila podle momentální chuti. Takže teď povidla - mák - tvaroh.

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím co popadlo mého taťku, který v životě nepekl, ale také nedávno začal péct přesně tyto buchty a ty zmizí takovou neuvěřitelnou rychlostí... :D Každopádně jsi šikovná, hned jsem na ně zase dostala chuť :D

    OdpovědětVymazat
  10. Na kynuté buchty jsem si ještě netroufla. Ty tvoje vypadají famózně! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ježiši mňam! Já tak moc miluju buchty! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam. Teraz si mi spravila chúťky. :-) No neprišla som sem len slintať. Aj som odpísala na tvoj komentár v klube. ale tak nejak sa drzo pripomínam aj tu, keďže stále sa mi nepodarilo vyhrabať na internetoch tvoj mail. :-)

    https://klub-blog.blogspot.com/2020/05/ptejte-se.html?m=0#comment-form

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč