Papírový srpen

 Ahoj!

Přicházím s pozdním článkem o mém diáři, bude ještě prázdninový - srpnový. Píšu ho až nyní, protože jak sami uvidíte na následujících řádkách, celý měsíc neměl nouzi o spoustu zásadních událostí, které bylo třeba zařizovat. Z toho důvodu mi trvalo sepsání dalších vět o maličko déle. Ale zase vám umožním vrátit se malinko v čase do letního období. :)


♥ přijel na chatu za našima a poprvé přespal

- malá ségra se vrátila z tábora a zůstala u mě v Praze
- sháníme s ♥ bydlení, máme 2 prohlídky bytu 
- bereme hned první byt
- po půl roce navštěvuji kamaráda v jeho bytě


- začíná týdenní akce xchallengecz Objev Česko (100km za 6 dní pěšky, 2 checkpointy, milion výzev)
- my se vydáváme do Beskyd, kde týden putujeme a končíme výlezem na Radhošť
- absolvujeme závěrečný festival s vyhlášením
- stěhování s ♥ do nového bytu (z jeho bytu jsme za dva dny přestěhovaní; z mého bytu za další den)
- postupné zabydlování + objevování okolí, zejména hospod 
- dělám nálet na knihovnu a půjčuji si hromadu knížek

- kamaráda beru s sebou na dárcovství plasmy
- večerní hraní deskovek u kamaráda
- zrušili mi druhou vodu, tak místo toho jedu na poslední chvíli na svatbu
- otočím se na chatě a u babi na rychlou návštěvu
- zavádíme úterní tradici: večeře na balkóně

 Jak vidíte, téma bylo jednoduché. Neměla jsem chuť se s ničím moc patlat a myslím, že v jednoduchosti je krása :) Závěrečný kalendář na září jsem udělala netradičně, po týdnech. A také to není úplně špatný nápad. Použila jsem klasické zvýrazňovače na vypíchnutí dnů a dat a hotovo. Nic složitého.

Tento příspěvek je poslední, který mám ve svém starém diáři. Je tu září a to u mě znamená: NOVÝ DIÁŘ! :) Tak se těšte příště.

Otázka pro vás: Kdybyste měli vybrat z prázdnin jeden nejhezčí moment, který by to byl? :)

Lu Wild

Komentáře

  1. měla jsi toho dost na nový diař se těším :) ať se vám líbí v bytě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla si toho více než dost. Deník je moc pěkný a jsi kreativní. Líbí se mi ten nápad večeřet na terase. My máme dvorek a moc jej nevyužíváme, přitom bych moc ráda. Asi to taky zavedu! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Nabitý program! Taky jsem si kdysi dělala vlastní diáře. Dokonce jsem měla jeden, kterému jsem trpělivě opalovala okraje listů, takže vypadal jako starý pergamen. Taky jsem si dělala vlastní desky i listy, protože prostě umím vázat knížky. Tiskla jsem si do nich a lepila obrázky, kreslila a psala poezii. Úplně jsem teď propadla díky Tobě euforii :)
    Dnes už energii věnuji jiným činnostem. Ale je pravda, že se už také rozhlížím po diáři a zatím nikde nic.
    Nejhezčí moment z prázdnin... Nad tím nemusím dlouho přemýšlet! Jednoznačně vede adopce pejska (viz můj blog, který píši trošku se zpožděním, retrospektivně).

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný nápad, krásně sis s deníkem vyhraješ. Já mám na lednici každý měsíc list s datumy a dny v týdnu, do nich zapisuji, co mne čeká či co se stalo a stálo za zapsání.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsi měla krásný měsíc, hlavně ať se daří v novém bydlení! :) My se stěhovali zase v červenci. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě úspěšné státnice! Na ničem jiném letos o prázdninách nezáleželo :D No měla jsi to opravdu nabyté :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsi toho opravdu hodně! Gratuluji k novému bytu, ať se vám tam líbí :)
    Xchallengecz zní hodně zajímavě, jste dobří!
    V Beskydech jsem byla ve středu a ve čtvrtek :) moc hezké
    Vyberu dva nejhezčí momenty, tábor a dovolená s lidmi z tábora :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, rozhodně se nenudila, Lu. Jsem ráda, že se vám povedlo najít byt. Ať se vám v něm líbí a ať jste spokojení. :)) Jinak se mi moc líbí nápad s jednoduchostí papíru v rámci tohohle motivu. :))
    Já kdybych měla vybrat nejhezčí moment, tak stejně asi vyberu dva. Jeden z nich by byl, když si přijela na návštěvu, protože to byl prostě boží den, a pak bych vybrala den, kdy jsme s bratránkem konečně vzali na Márinku nafukovací lehátko. Neuvěříš, co všechno jsme s ním dokázali vymyslet! :D

    https://alicebrennanova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem měla největší radost, že jsem mohla v květnu začít hrát tenis. V létě mne potěšil týden v Praze v nově propůjčeném bytu. To byla Praha téměř liduprázdná. Během prázdnin jsem se radovala z turistických výšlapů a týdne v Mariánkách. Ať se ti dobře bydlí.

    OdpovědětVymazat
  10. Diář si krásně vedeš, já mám dva z Albi, jeden osobní kam píšu, co budu dělat, jaké mám plány atd a druhý pro blog/ youtube a dost je zanedbávám, nejsem asi ten typ člověka, co má schopnost si ve věcích dělat přehled.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. no koukám, hodně zajímavý měsíc jsi měla! :) ne jak já skoro každý den sedění na zadku :D :)

    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to bol nabitý mesiac :) Máš ten diár veľmi pekný :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč