Desátý pouštní měsíc

Hola, 
diářová klasika je tady! Poslední měsíce jsem mistr v zpracovávání témat, která vlastně vůbec nesouvisí s daným měsícem! A říjen nebude jiný.

Do kaktusů jsem chtěla jít už dávno, ale pořád jsem nějak nevěděla jak. Shodou okolností jsem koncem září znovu objevila olejové pastely po mém pradědečkovi, ještě vyráběné v Československu. (Vlastně i to je dnes takové tématické, na den vzniku ČSR :)) Balení pastelů je skoro plné, barev nepřeberně. Má to je drobný detail, já s těmito pastely naprosto neumím. Ale protože zrovna zelené barvy je tam na tisíc odstínů, rozhodla jsem se zaexperimentovat s olejovkami právě na kaktusech. Náhodou, se mi to líbí a jsem na sebe hrdá - další krok pryč z komfortní zóny a větší obohacení mé osoby. Jaké pomůcky na Bujo/kreslení používáte nejraději?

A co se událo?

- ve stejném týdnu jako já měl narozeniny přítel(já ještě září, on už říjnový), takže jsme prakticky celý týden slavili
- chytila jsem v Praze kamarádku, kterou jsem dlouho neviděla, zvládly jsme kafčo
- pivo s Mirunou se celkem podařilo
- byla jsem kvůli práci a možným stykem s COVID pozitivním testována, nic příjemného tedy
- měla jsem pohovor na klinice o mé potencionální druhé práci
- víkend stráven u rodičů na chatě krouháním a šlapáním zelí
- v neděli mne čekalo překvapení, přítel přišel z klučičí akce opilý tak, jak jsem ho ještě neviděla, nicméně plusem je, že měl rozkošnou opičku, takže jsem se spíš bavila a užívala si roli opatrovnice :)

- v práci jsem byla vzdělávána od kolegyně, která byla na kurzu Mojžíšové (ta se zabývá funkční sterilitou, blokacemi žeber, apod.)
- byla jsem na svižné, dlouhé vyjížďce na koních a začala jsem konečně zase získávat jistotu ve cvalu
- již domácí vínko s kamarádkou Domínou na našem bývalém společné bytě
- s Ali jsme zvládly také distanční Skype vínko
- deskovky s kamarádem (především přítelovo, ale i já ho znám) a paráda - úplně jsem je rozsekala!
- v neděli jsme absolvovali výlet na lomy Velké Ameriky, byla z toho krásná procházka

- jela jsem si pro vysokoškolský diplom, promoce byly kvůli nouzovému stavu zrušeny
- oblíbila jsem si cvičení na Nintendu Switch: Fitness Boxing, ač je to hra, je pěkně namáhavá a cardio slušné!
- o víkendu se mnou byl přítel u rodičů na chatě na zabijačce, poprvé v životě + se štípalo dřevo, kácely naše stromy.. spousta práce

- sesmolila jsem úvodník k rozhovoru na Klubu Blogerů
- s Domínou jsme se vydaly na venkovní kávu do Obory Hvězda, krásné místo, kde jsem do té doby nebyla
- dořešuji nástup do druhé práce, plánuji směny, zdravotní prohlídky a podobné náležitosti 


Samozřejmě se do toho snažím často procházet a cvičit, abych alespoň něco dělala. Jinak práce moc nebylo, tak jsem se docela flákala a zjistila jsem, že mi to nedělá vůbec dobře! Už mi občas začíná hrabat trošku.. Tak ať vydržíme do konce roku se zachováním psychického zdraví!

Adios!
Lu Wild
P.S. Vaše komentáře jsou úžasné, děkuji! Všechny čtu a moc si jich vážím!



Komentáře

  1. Kaktusy jsou super! A i to "au" je pro letošní říjen více než výstižné... Osobně nejraději vymalovávám progreskami, jejichž balení jsem si koupila někdy na začátku víceletého gymplu. To už je retro skoro jako tvoje olejovky. :D

    V oboře Hvězda jsem byla asi před 3 týdny, shodou okolností taky úplně poprvé. Byli jste se podívat i vevnitř letohrádku na výstavu, nebo už bylo vše zavřené? V kavárně u letohrádku každopádně připravují skvělou horkou čokoládu.

    OdpovědětVymazat
  2. To máš pěknou památku na pradědečka :) A měla jsi opravdu zajímavý měsíc, to testování jistě nebylo příjemné :/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně kreslíš :) já jsem na začátku října onemocněla, takže jsem nemohla nastoupit na první týden do školy, šla jsem až na druhý, třetí už se konal online. Také nám zrušili imatrikulace. Neumím kreslit a teď máme každý týden zadané téma, které máme nakreslit, takže se snažím zdokonalovat, baví mě to a snad jsou vidět výsledky :). Je super, že jezdíš na koních :). Já si v říjnu sedla do sedla po půl roce. Ke koníkům jsem chodila stále, ale spíš jsem je brala "na ruku". Můj koník už je starší a má problémy s kopýtky, tak jsme ho nechtěla zatěžovat pod sedlem. Na Hvězdě jsem byla jednou a moc se mi tam líbilo :). Jdu si přečíst úvodník :) krásný listopad ti přeji <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo máš můj obdiv za to, jak krásně si diář vedeš. Já jsem naprostý antitalent na kreslení, takže si ani nechci představovat, jak by moje dílo vypadalo :D Projížďku na koních ti závidím, já jezdila 6 let, ale kvůli stěhování do UK jsem toho musela nechat a teď mi to strašně chybí :(

    OdpovědětVymazat
  5. Kaktusy sa hodia podľa mňa na každý mesiac. Máš to krásne nakreslené, ako vždy.
    Wow, olejové pastely z Československa :O To musela byť radosť s nimi maľovať.
    Ja mám obyčajné pastelky 60 farieb, s ktorými občas niečo vyčarím.

    OdpovědětVymazat
  6. Lu Wild, krásný diář. Už několik let ho mám v telefonu a sdílený s manželem (společná firma). Je to praktické, ale úplně se mi po papíru zastesklo...
    Gratuluji k diplomu, škoda, že nejsou promoce.
    Přeji hezké a zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jo test na Covid je hnus, taky jsem byla jelikož kolegyně byla pozitivní

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Ne vždy to téma musí souviset s ročním obdobím, a kaktusy josus kvělý nápad. Taky je mám moc ráda, už od dětství jsme je s dědou pěstovali. Ale ty citróny v přeedchozím měsíci přece jen vypadaly svěžeji. :D Když toa le tak čtu s tím cardiem, testy na covid i štípánímd řeva, asi je pichlavé téma pro říjen přece jen skěle zvolené. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, krásně naspané a úžasný deník <3 Já si zase píši a dělám cestovní ať mám na co s přítelem vzpomínat. Krása :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, kaktusy mám moc ráda, ale živé mi moc nevydrží, tak se vymlouvám na to, že máme doma moc teplo :D. Koukám že jsi měla nabitý program :). Vínko přes skype realizuje v poslední době spousta lidí, a myslím, že to není úplně špatný nápad! :D Škoda, že vám nevyšly promoce, my je měli 17. září a od 18. už platily zákazy, takže jsme to ještě stihli, největší euforie byla ale stejně po udělání státnic :D :). Přeju hodně štěstí v nové práci! :)
    https://myslenkova-realita.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. to vypadá moc hezky! líbí se mi grafika kaktusů ♥ krásně vyzdobeno:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč