Listování do prosince

Ahoj!

Po odmlce se hlásím s diářovým článkem, který vás zavede ještě do prosince. Prolistujeme se k tématu jmelí. Jste vítáni!

Prosinec jsem pojala malinko jinak než obvykle. Vzhledem k mému onemocnění coronou a následnému příchodu Vánoc a svátků nebylo potřeba tolik místa na plánování, takže jsem scukla jeden týden na jednu stranu do různě velkých obdélníků. Moc se mi to zalíbilo! Téma bylo samozřejmě inspirováno vánoční tématikou - jmelím, se kterým jsem si dost vyhrála. Měla jsem v hlavě určitou vizi, jak by měl výsledek vypadat a kupodivu se mi to tak víceméně i povedlo. Většinou mám totiž problém nápad opravdu fyzicky proměnit z toho prvotní představy v hlavě do reálné podoby. Ve finále to vždy vypadá jinak, než jsem si to vysnila. Máte to také tak? :)


Tentokrát jsem přidala i fit tracker, protože více času doma znamená více času na různá cvičení. Povedlo se mi se hýbat docela často! Jsem spokojená :)


Měsíční kalendář na leden nesměl chybět, držela jsem se celého stylu s jmelím a zlatou fixou. Měla jsem i stříbrnou, ale mám podezření, že tu mi čmajzla ségra.. 

Obecně jsem ráda za prosinec, měla jsem totiž víc chuti tvořit a opravdu jsem si to užila! Oproti listopadu, který byl takový velmi líný na nápady i aktivitu. 


Ode mě by to bylo zatím vše. Přijdou doufám nové články o diářování, vaření i o našem novém mazlíkovi - koťátku Bengálské kočky :) Klidně dejte vědět, co byste raději! 

Blogování zdar!

Lu Wild

Komentáře

  1. Myslím, že jsi svůj diář pojala opravdu hezky a originálně. Těším se na nové články, hlavně mě zajímá tvoje nové koťátko :) Přeji ti hodně zdraví, a hlavně, ať se ti korona vyhne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádherné a moc obdivuju všechny, kdo mají trpělivost si sami tvořit svůj diář :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jsi se ozvala. Už jsem si říkala, jestli se ti něco nestalo... Je to hezký nápad s tím jmelím :) Moc se mi líbí to s tím sportem nebo cvičením.
    Kde se ti povedlo hrát volejbal? :-O Já bych hrozně moc chtěla, ale do tělocvičny nás nechtějí pustit...
    Taky mě moc zajímá to koťátko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to nádherně zpracováno, také bych jednou chtěla do té fáze dojít, ale většinou to časově nestíhám. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se tak strašně líbí, jak máš diář krásně zpracovaný! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezky rozvrzene a krásné jmelí :) juuuu, koťátko, moc se těším na článek a fotky :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  7. Jako vždy sis s tím skvěle vyhrála :) Moc se těším na článek o koťátku!

    OdpovědětVymazat
  8. Diář je boží! Já také dříve tááák tvořila, ale už na to není moc času. Po dlouhé době jsem se vrátila ale na svůj blog, Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu:
    ByGabra
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  9. Je to originální! Líbí se mi to, já si koupila zoo diář se zvířaty a jsem spoko :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je krásné, přála bych si, abych na toto byla také více šikovná, ale mě prostě kreslení a malování nějak nejde :( Ale děkuji za inspiraci, moc se mi to líbí a ráda se dívám, jak si plánují jiní :)

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě kočičkuuu ♥ Jinak doufám, že jsi měla lehký průběh covidu :) Přítel byl bez příznakový a já, i když spolu žijeme, jsme byla negativní :) A ty čtverečky jsou boží, moc se mi to tak líbí.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký diář. Já si začnu vždycky psát diář na začátku měsíce a po týdnu to ukončím :-D zapomínám psát nebo se mi večer už nechce nic dělat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč