Zářijová dávka vitamínu C!

Vítám u dalšího článku!

Tentokrát je čas opět na diářový, ALE! Ano, je tu veliké ale, protože září pro mě znamená především stěhování se ze starého diáře do nového. Svůj rok začínám vždy v září po vzoru školních let, proto bych v úvodu chtěla ukázat, jaký mám systém. 

Nejčastější připomínka k vedení vlastního diáře bývá: 

,,To pro mě není, potřebuju plánovat třeba i rok dopředu." 

Ano, já taky. Některé akce jsou prostě dané s velkým předstihem. Proto využívám rozložení níže. Stránku rozdělím na tři sloupce, které symbolizují měsíce. Na každý řádek patří datum a den v týdnu. Takto si můžu plánovat i hodně dopředu, vyřešeno! :)


Takhle vypadá první půlrok, na další straně je pochopitelně druhý půlrok. :) A konečně jsem použila svůj nový mint fix, který se mi hrozně líbí! 

Po úvodním přehledu mám stranu, kterou nazývám anglicky ´Summary´, v češtině bych ji označila jako ,,Souhrn" minulého roku. Vždy pro sebe vypíchnu nejlepší události loňska a připíšu pár cílů pro rok další. Docela jsem si tuhle stranu oblíbila, na konci diáře se pak můžu podívat, jestli jsem zvládla vše ke své spokojenosti. :)
A jak už vidíte, vpravo rovnou začínám s tématem na září. Nevím proč, ale na září si vždy vybírám nějaké světlé, veselé barvy, často žlutou. Proto jsem se rozhodla přidat i oranžovou a lehce červenou a tím jsem vytvořila jakýsi citrusový mix. Použila jsem vodovky, proto je papír místy lehce zkrabacený, což mi ale ve výsledku vůbec nevadí. Vodovky zas tak často nepoužívám a pokud bych chtěla diář s kvalitnějším papírem a ještě s tečkami, to bych se nedoplatila!


Písmo jsem schválně zvolila úplně tenké a jednoduché. 

Organizace týdne je tentokrát soustředěná svisle s přidanými kresbičkami citrusů. Na každé stránce mám jiné. Tady u té se mi líbí, jak jsem vyplnila volné místo vpravo. Ono se sedm dní v týdnu pitomě dělí na dvě stránky!


Poslední týden končí středou, tak by mi zůstala pravá stránka volná. Proto jsem zařadila po delší odmlce stránku na výdaje a příjmy. Je to docela fajnová pomůcka a vzhledem k výšce nynějšího nájmu se hodí něco málo ušetřit. Přehled o svých penězích by měl mít každý, tohle je jen pomůcka k šetření.


A co se tedy událo za celý měsíc?

- Účastnili jsme se s ♥ další svatby.
- Začalo zase kondiční cvičení, ale otázkou je, jak dlouho mi vydrží, než ho zase zakážou.
- Sešla jsem se s kamarádem Miškom na pivku.
- Seznámila jsem se s přítelovo maminkou (pozvali jsme ji na večeři), posléze jsme pořádali grilovačku, kde jsem poznala i tatínka.
- Stavila jsem se na kamarádovo kolaudačce.
- Pořídila jsem si konečně truhlíky s podzimníma kytkama!
- Udělala jsem si výlet za ségrou do Plzně a stihla během dne i stát modelem na focení. :)
- Šli jsme do pražské zoo s  ♥ na celodenní výlet. 
- Účastnila jsem se online semináře s fyzio tématikou.
- Naši mi přivezli po dvou měsících auto. Ale se špatnou baterkou, takže ji musím koupit. 
- Pekla jsem buchty
- Měli jsme sraz s holkama z práce. 
- Jako pacient jsem byla na Viscerální terapii, byl to zajímavý, uvolňující zážitek.
- Po sto letech jsem jela do rodného města, stihla všechny návštěvy a jednu párty, ze které nás málem honili policajti.
- Deskový večer s mými kamarády a ♥ v Plzni.
- A slavím čtvrt století.
- A průběžně pořád něco stěhujeme.


A závěrečná dvojstrana hostí samozřejmě můj kalendář na další měsíc.

Tak. Jsem připravená na další měsíc! Jen tedy musím připravit ten diář... Jdu na to, děkuji za přečtení článku, kdo jste to zvládli, dnes toho bylo trošku víc. 

Jaký je váš oblíbený citrus? :)
Lu Wild

Komentáře

  1. jůůů to vypadá moc hezky, líbí se mi takové autumn vibes výzdoby deníčku ♥ Já mám nejraději citrony a limetky, vzhledem k tomu, že pomeranče jíst nesmím, ale třeba vůni sušené pomerančové kůry miluji a přijde mi že podzim bez nich si nelze představit ♥

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Citrusy a září mi nějak moc nejdou dohromady :D Ale vypadá to teda moc hezky :) A přijde mi to jako fajnový měsíc, podle toho, co se událo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc krásně propracované :) stihla jsi toho opravdu hodně. Chtěla bych Ti popřát všechno nejlepší k narozeninám :) hlavně hodně štěstí, zdraví a pohody! :) Přeji krásný desátý měsíc ;)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to moc hezky udělané, taky strašně ráda plánuji, ale na vlastnoručně udělaný diář si netroufnu.
    :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá moc dobře. :) Když jsi psala, že začínáš rok zářím, tak můj začátek roku je taky ve znamení citronů. :D Popravdě, já si ho už chystám na příští rok. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se moc líbí, jak si děláš vlastní diář a vždy si s tím vyhraješ! :) Já jsem taky hodně diářová a kalendářová, ale já si teda kupuji. :D A měla jsi moc pěkný měsíc září, koukám. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, kéž bych taky byla takto šikovná a měla to hezky vyzdobené :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezky diář :)
    zas tolik aktivit ty jo ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Já úplně žasnu, jak promakaný ten systém máš. Nikdy by mě nenapadlo, že někomu může tak moc záležet na diáři, ale když to vidím takhle vypracované, má to své kouzlo. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je super! Jde vidět, že už v tom máš nalezený systém, který ti zkrátka funguje! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsi mne vedením diáře provokovala tak dlouho, až jsem se rozhodla vstoupit do roku 2021 s handmade diářem!
    Jinak lemonový design je supr! Na podzim jako stvořený, abys prozářila šedé stránky.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten diář je nádherný! Fakt koukám, vlastně mě nikdy nenapadlo diář vytvořit. Tento vypadá bezvadně :-)
    Citrusy? Asi mandarinky bez pecek nebo červené pomeranče.

    OdpovědětVymazat
  13. Lu, musím uznat, že tvůj diář vypadá opět luxusně! Normálně ti závidím, že nemám nějak "koule" pustit se do toho s takovou vervou jako ty. :) Strašně se mi líbí ten tvůj zelený mintový fix. Je boží! <3 Jinak koukám, že opravdu nezahálíš. Snad ti to všechno vydrží. Jinak můj nejoblíbenější citrus je mandrarinka a za ní v závěsu citrón! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Opět krásné! Summary stránku si asi vypůjčím do nového BuJo (začínám trapně v lednu), díky za milou inspiraci. Já řeším přehled tak, že si základní kalendárium prostě vytvářím aspoň tři měsíce dopředu a těsně před začátkem měsíce se věnuju už jen zdobení. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo smekám, já bych si takovýhle diář vytvořit nedokázala :D Po prvních pár stránkách bych se na to vykašlala. Co mi ale vyhovovalo, je diář Doller - asi ho znáš :) Kdyby ne, je to nečíslovaný diář a můžeš začít kdykoliv v roce a taky si ho vyzdobit, jak jen budeš chtít :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super diář, asi bych neměla tolik času na jeho tvorbu, ale na jeho výběru si dávám dost zalezet

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč