Bilancování s počátkem roku

 Tak se nám to zase přehouplo, vážení! 

Nechápu, jak k tomu došlo, ale jsme tady. Další nový rok zahájen, další možnosti před námi, opět nové začátky. Chtěla bych si tu jen tak rychle shrnout, co se u mě událo v uplynulém roce a nastavit si taková přání, čemu bych se chtěla v dalším roce věnovat, na co se zaměřit a tak..  

Jak jste vstoupili do Nového roku vy? Cítíte, že potřebujete zacílit na nějakou konkrétní oblast vašeho života?


SHRNUTÍ

Leden začal docela nehezky, Silvestrovská oslava skončila několika velkými konflikty. Pracovní nálada také nebyla nic moc, pracovní kolektiv i náplň mi prostě nevyhovovala, takže jsem na konci měsíce ve zkušební době chtěla skončit, což samozřejmě kolegyně nenesly moc dobře. Už jsem jen počítala s nadějí zbývající směny. Štěstí nám ale šlo naproti, když jsme si chtěli vybrat koťátko a hle, bylo ještě volné. Hned jsme se jeli podívat  a už jsme si malého nezbedníka vezli domů :) Jenže radost netrvala dlouho, v práci mi vyšel již druhý pozitivní test na Covid a já strávila 14 dní doma jen tak. To bylo utrpení, protože mi vůbec nic nebylo a přesto jsem nikam nesměla... Tak jsem alespoň vařila, třeba Boršč.

V únoru jsem se věnovala především pracovnímu rozvoji, začala jsem vypomáhat ke své normální práci ještě ve dvou ambulancích. Plně jsem si užívala toho, že vůbec můžu opustit byt.  

V březnu jsme pořizovali spotřebiče do domácnosti a zapojovali myčku, absolvovala jsem několik vtipných her v RPG světě Harryho Pottera, což se mi moc líbilo! Uvažuji, že se tam opět vrátím.. Střípky z března k přečtení tady.

Duben jsem věnovala chalupě, kde jsme strávili dost času v přírodě - však je tam nádherně! Hodně jsem se věnovala rostlinám a obnovování balkonových přírůstků. Kocour už s námi úspěšně ťapkal na vodítku :)

V květnu jsem s kocourem ušla asi 10 km, poprvé takovou vzdálenost! A navštívila jsem Zookoutek v Chuchli. Dál jsem také plánovala rozlučku se svobodou kamarádce a také pomáhala se svatbou. Po dlouhé době jsme se viděly i s holkama z naší party ze základky.

Červen znamenal kamarádko-sestřinu svatbu, kde jsem šla za svědkyni a celkově dost organizovala vše okolo, takže jsem ráda, že se vydařila!

Konečně akční měsíc a tím byl červenec! Byl čas i na nějakou tu dovolenou, takže jsem přítele poprvé v jeho životě vzala na vodu! Dál jsme stihli vyrazit do jižní Itálie na roadtrip

V srpnu jsme se hodně scházeli s přáteli po grilovačkách oslavách a podobně. Mauglímu jsem sehnala bengálskou kamarádku Francescu, tak jsme absolvovali dlouhou procházku v Praze po Kunratickém údolí. Začala jsem s kolegyní chodit pravidelně plavat do bazénu. A vyrazila jsem pod stan na festival HradyCZ, který se konal na Bezdězu! Cestou jsme navštívily s kamarádkou i Mělník a Mladou Boleslav.

Září jsme zahájili spontánním víkendovým pobytem v Jizerských horách, kde jsme pokořili nejvyšší horu - Smrk a to i s kocourem - ten byl samozřejmě hvězdou! Sklidila jsem první balkonovou úrodu rajčátek a chilipapriček. Ještě jsme se s přítelem podívali do Kutné Hory.

Říjen započal oslavou kamarádky v Chomutově a prozkoumání nejbližšího okolí. Konečně jsem obnovila pocovidové kondiční cvičení pro ženy. Užila jsem si s kamarádkou wellness pobyt v Českém Krumlově. Zahájila jsem odborný kurz Manuální lymfodrenáže.

V listopadu jsme navštívili několik prohlídek bytů, které se nám líbily ke koupi. Bohužel zatím jsme nebyli úspěšní.

A už je tu prosinec, spolu s ním druhá část odborného kurzu. Všechny dárky i cukroví jsem musela napéct s předstihem, protože jsme vyráželi na hory do Itálie, kde jsme strávili celý předvánoční čas. Pak krásné Vánoce a svátky - spojené s žaludeční virózou, která nás postihla celou rodinu. Ale i tak to bylo fajn! :)


A CO DÁL?

Letos bych se ráda věnovala sama sobě a svému rozvoji, jak na poli duchovním, tak i fyzickém. Vybrala jsem si k tomu jógovou filosofii a ráda bych ji zařadila i do své praxe jógy jako takové. Chci se hodně zaměřit na životní balanc, co se týká pohybu, stravy a obecně aktivity. Cítím, že jsem loni hodně pracovala, byla jsem i dost unavená a své oblíbené záliby jako lezení po horách jsem třeba úplně zazdila. Takže se chci věnovat tomu, co mě baví a méně prokrastinovat!

A velká přání: ukončit úspěšně odborný kurz, najít si práci v novém městě, najít tam především byt/domeček pro nás a přestěhovat se, užívat si život plnými doušky!

Tak, teď jsem to napsala na pomyslný papír, tak se určitě vše vyplní! :) Mějte se krásně i vy všichni! Všem držím palce, ať je letošek co možná nejlepší! 


Lu Wild




Komentáře

  1. Měla jsi krásný rok plný zážitků :). Hezké cíle do nového roku, přeji, ať se ti vše vyplní a podaří :). Já si v tomto roce chci užívat hlavně nový přírůstek do rodiny (dítě), pořádně se seznámit a užívat si novou životní roli matky :). Také bych ale ráda trochu pracovala a věnovala se svým zálibám, ještě ale musím přijít pořádně na kloub tomu, jak to vše skloubit :).

    OdpovědětVymazat
  2. přeji, ať najdeš práci, co tě bude bavit a budeš ji mít ráda :) ať vám vyjde bydlení a hlavně přeji do nového roku zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí, aby jsi našla nejen práci svých snů, ale i byteček dle vašich přání :) celý rok jsi měla nabitý, snad ti letos začal veseléji než loni :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Teda váš kocour je vážně frajer, nikdy jsem neslyšela o tom, že by kocour zvládl chodit na vodítku takové túry a vzdálenost. :D
    Koukám, že tě toho v novém roce také čeká dost zásadního jako mě, tak držím palce, aby se vše vydařilo dle plánu a přeji pohodový rok 2022! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsi také hodně cestovala - road trip v zahraničí a několik oblastí v Česku. To je moc fajn :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Do nového roku jen to nejlepší! Štěstí, zdraví a hlavně ať jste spokojení. Moc držím palce s hledáním bydlení. Také to s partnerem řešíme a není to v dnešní době žádná sranda. Lehké to nebylo asi nikdy, ale stávající přestřelené ceny nemovitostí spolu s minimální nabídkou, vysoké úrokové sazby a náročné podmínky, aby člověk vůbec na nějakou (ač často mnohem nižší než by potřeboval) hypotéku dosáhl, to dělají mnohem těžší než ještě před pár lety... No co naděláme. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný nový rok, ať se ti podaří splnit si všechny cíle a přání! Věřím, že najdeě to správné bydlení a práci, kde bude maximálně spokojená ;)
    Je pravda, že i my jsme chtěli loni na vodu, bohužel se to nevydařilo, tak snad letos se to změní :) A tiše závidím kocoura - procházkový kocour je asi můj sen :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce ať najdeš práci, která tě bude bavit a do které budeš ráda chodit 🤗 a taky ať se ti vyplní všechna tvá přání 🙂.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké shrnutí roku. Rozhodně jsi nelenila :) Jak říkáš, je potřeba si odpočinout, nekoukat stále jen na dobro ostatních, ale také na to svoje. Což dost často zapomínám :D. Přeji ti co možná nejúspěšnější nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zní to jako úspěšný rok! A věřím, že ten letošní bude ještě úspěšnější :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kousky dní

Rudý ruský boršč